Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Har dere hytte?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Se resultatene: Har dere hytte?
Ja, to eller flere 4 1,93%
Ja, 1 38 18,36%
Nei, men vi disponerer to eller flere hytter nokså fritt (eid av foreldre e.l.) 36 17,39%
Nei, men vi disponerer 1 hytte nokså fritt (eid av foreldre e.l.) 40 19,32%
Nei, men vi får låne hytte av familie eller venner iblant 8 3,86%
Nei, men vi pleier å leie hytte 9 4,35%
Nei, og vi reiser knapt på hytteferie overhodet 41 19,81%
Nei, men vi ønsker oss det 24 11,59%
Annet - du har jo ikke peiling på hytteliv, din stuegris! 7 3,38%
Deltakere: 207. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-02-15, 11:03   #11
HSJ73
Henger i stroppen

HSJ73 sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har dere hytte?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Det hyttelivet jeg har sansen for, finner jeg for øvrig på jobbhytta til Blåmann. Den er omtrent som en turisthytte med bad på alle rommene og servering av tre fantastiske måltider om dagen, tilberedt av en tidligere stjernerestaurantkokk.

Denne "hytta" har jeg veldig sansen for også! Vi har tilgang på ikke mindre enn fem hytter i min og mannens familie, og vi bruker fire av dem innimellom. Men selv om det er deilig å være der, er det et sant helvete med alle forberedelsene, planlegging, pakking og handling. Og drar vi bort en helg, går første kvelden med til å fyre, og siste dagen med til å vaske ut. Og vi sitter gjerne i bilkø begge veier. Er det verdt det? Nei.

Noen ganger tenker jeg at det kunne vært fint å eie en hytte, og ha alt vi trengte der, og uten å måtte være helt petimeter med rengjøringen før vi forlater hytta. Og vite hva som finnes av dagligvarer og ting og tang til enhver tid.

Innerst inne er jeg et luksusdyr som liker å komme til duk og dekket bord, og få boenheten vasket etter meg. Dessuten er jeg eventyrlysten og liker å oppleve stadig nye land og steder, så hotell eller leie av leilighet - og bil - i utlandet trumfer hyttetur når som helst. Men det er litt dyrt, da ...

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:08.