Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hvor streng er skolen?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-02-15, 00:01   #10
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor streng er skolen?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Det er jo klart at en som sliter på skolen ikke kan være borte like mye som en som ligger godt an? Hva snakker dere om liksom?

Kanskje en som sliten på skolen nettopp er den som kanskje trenger en pause for så å komme seg mye bedre når han er tilbake? Tanken bare slo meg. Jeg skjønner at de må ta hensyn til hvordan ungene ligger ann på skolen, men jeg synes det blir helt feil at det skal gå på hvordan ungen klarer seg sånn og sånn. Mange unger jobber og jobber og klarer ikke bedre. Det er noen av dem også. Jeg synes alle skal behandles likt, og jeg synes det er greit at de strammer inn reglene, men i praksis merker vi ikke dette på vår skole. Jeg tror ikke de har gitt et eneste avslag etter de strammet inn, men folk har kanskje tenkt litt nøyere gjennom før de søker også etter de nye reglene kom, det vet jeg ikke.

Men at alle som er dårlige på skolen skal få avslag, det er tullete. Det kan være de som virkelig trenger det for å komme seg ovenpå og for å faktisk klare ting bedre etterpå. Men det behøver ikke være sånn heller. Det finnes nok veldig mye både fornuftig og ufornuftig bak alle søknadene, og mange har forskjellig vurdering. Det er dumt reglene skal tolkes så forskjellig synes jeg fra skole til skole, og fra kommune til kommune.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:46.