|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Gossip Girl - alder?Hvor gamle er barna før de får se Gossip Girl? Eldste har bestemt at den vil hun se. Hun er 12 (13 til sommeren), og ikke spesiellt sart av seg. Jeg har bare sett første sesong, og den var jo grei nok - men sånne serier har det jo med å ta av litt etter hvert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Gossip Girl - alder?Pretty little liers er verre enn gossip girl, syns jeg.
![]() |
#4 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Gossip Girl - alder?
Ha ha. Si det.
Kanskje det? Jeg har bare sett en sesong av Pretty Little Liars også, og den var jo grei nok. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Gossip Girl - alder?Det underlige med GOssip Girl er at de skal være så unge. Men de kler seg og snakker som sofistikerte voksne.
![]() |
#6 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Gossip Girl - alder?Gossip Girl er den serien min datter og jentene i klassen hennes ser på. De er 11 og 12 år (6. klasse). Jeg synes serien er helt moralsk forkastelig. Den fremhever alle egoistiske og usunne verdier vi mennesker kan ha. Alt annet en gossip Girl. De har sett på den lenge og ser de opp og opp igjen.
![]() |
#7 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Gossip Girl - alder?Presis oppsummering om hva denne serien handler om: https://www.commonsensemedia.org/tv-reviews/gossip-girl
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett) Sist redigert av Lisa : 19-02-15 kl 18:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|