|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#62 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Intelligent feel good-film?We bought a Zoo
And I said to my body, softly, "I want to be your friend. It took a long breath and replied, "I've been waiting my whole life for this." ~ Nayyirah Waheed ~ Sist redigert av frukt : 18-02-15 kl 01:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Peppy!
|
![]() Sv: Intelligent feel good-film?
Ja! Den skulle jeg også foreslå. Indisk familie som flytter til Frankrike for å starte restaurant. Årntli feelgood, litt ukomplisert, som man blir glad og sulten av. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Intelligent feel good-film?
![]() |
#65 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Intelligent feel good-film?Takk for mange gode tips! Har funnet frem noe v det, og fint å bli minnet på filmer vi kan se igjen.
Vi har sett den fire ganger. Elsker den!
Jeg tåler fint splætt, men syns verken slavehandel, ondskap eller konsentrasjonsleire faller i kategorien "feelgood".
![]() |
#66 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Intelligent feel good-film?Eternal Sunshine of the Spotless Mind, Paris Je T'aime og Motorsykkeldagbøkene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Intelligent feel good-film?I kategorien feelgoodsplætt må jo absolutt What We Do in the Shadows nevnes.
![]() |
#68 |
Epikur
|
![]() Sv: Intelligent feel good-film?Jeg så nettopp Moonrise Kingdom. Royal Tenenbaums er en av mine favorittfilmer. Jeg elsker Wes Anderson.
![]() |
#71 |
Aktiv
Medlem siden: Jun 2012
![]() ![]() |
![]() Sv: Intelligent feel good-film?Hvis du liker britisk feelgood, så er "En deilig april" (samme regissør som Fire bryllup og en gravferd") virkelig å anbefale. Samme med "Tilbake til Howards End" og "Gosford Park". |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Intelligent feel good-film?Har du sett "Little miss sunshine"? Den er absurd og søt. "Juno" likte jeg også godt.
![]() |
#73 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Intelligent feel good-film?Ikke så veldig intelligente, men feel good/morsomme som er ganske nye:
![]() |
#74 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Intelligent feel good-film?Moneyball likte jeg, mener jeg å huske. We're the Millers syns jeg er noe av det verste mølet jeg noengang har sett, jeg gadd ikke engang se den ferdig, og Silver linings playbook ble jeg bare irritert av.
![]() |
#75 |
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
![]() Sv: Intelligent feel good-film?"Cinema Paradiso" - en vakker favoritt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Intelligent feel good-film?Wes Anderson er jo ofte et godt valg i kategorien din. Litt absurd og ofte litt trist, men mest av alt underholdende. Jeg likte Grand Hotel Budapest spesielt godt (selv om jeg må innrømme at jeg hadde trodd at jeg skulle få høre bittelitt ungarsk i den).
![]() |
![]() |
#78 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Intelligent feel good-film?Og hva med Woody Allen?
![]() |
![]() |
#79 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Intelligent feel good-film?Life of Pi er også veldig fin.
![]() |
#80 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Intelligent feel good-film?Vi så The Grand Budapest Hotel i går, og den var akkurat så fantastisk som en Wes Anderson-film alltid er.
![]() |
|
|