Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Biffsalat - tips/din beste oppskrift

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-02-15, 23:29   #1
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.133
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Biffsalat - tips/din beste oppskrift

Jeg har lyst til å lage en god biffsalat i morgen, med litt asiatisk touch tror jeg.

Ungene er borte og jeg tenkte det var en god og lett måte å tilberede godt biffkjøtt på.

Er det noen som har en favoritt?

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-15, 06:27   #2
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.762
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Biffsalat - tips/din beste oppskrift

jeg liker veldig godt denne, men den er uten asiatisk touch, da.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-15, 07:03   #3
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.341
Blogginnlegg: 44
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Biffsalat - tips/din beste oppskrift

Vi bruker en Jamie Oliver-oppskrift som ikke akkurat er salat, men mengdeforholdene kan tilpasses til å bli det. Jeg fant ikke en offisiell nettside med oppskrift, men her er et tilfeldig blogginnlegg som gjengir oppskrifta sånn noenlunde. Det er i alle fall eggenudler i en saus av vårløk, chili, ingefær, koriander, hoisinsaus og soyasaus, biff stekt med kinesisk femkrydder, serveres med romanosalat (vi bruker ofte hjertesalat), reddiker, stekt sopp og rista peanøtter og sesamfrø. Egentlig scampi også, men de pleier vi å droppe. Det er en sånn 15-minutters oppskrift, hvilket vil si at vanlige dødelige bruker omtrent 30 minutter. Smaker godt gjør det, i alle fall!

__________________
"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda

Sist redigert av Matilda : 06-02-15 kl 10:22.
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no