|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Parque Cristobal TenerifePrismessig vet jeg ingenting om.
|
|
|
|
#42 |
|
Fersk i gamet
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Parque Cristobal TenerifeVi spiste på hotellet en kveld og jeg var ikke veldig imponert over maten og vil ikke anbefale halvpensjon når det er så mye bra å velge i i området rundt. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Parque Cristobal TenerifeVi har vært der 5 ganger nå og skal tilbake i år. Vi har hatt all incl de siste 4 åra. Men dere kan sikkert oppgradere fra halvpensjon til AI når dere kommer ned. Vi har spist ute noen ganger, men egentlig ikke vært superfornøyd med det. Jeg synes det er lettere å være litt sunnere på AI, enn når jeg går ut og spiser. Nå er vi ganske mange også, så det er helt klart mest praktisk å spise på hotellet og la ungene løpe rundt og leke på området mens vi voksne sitter og skravler.
|
|
|
#44 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Sv: Parque Cristobal TenerifeTror vi kommer til å holde på halvpensjonen, og heller spise lunsjer ute. Noen som vet om noen fine lunsjsteder? Og bytte ut 1 kveld med en restaurantbesøk om kvelden.
|
|
|
|
#45 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Parque Cristobal Tenerife
Sånn var det for oss også. Maten var mer enn god nok for oss og det var veldig ok å kunne hente seg drikke hele tiden og at ungene hentet is. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Parque Cristobal TenerifeVi var der 2 uker i mndskiftet feb/mars mener jeg og da var det perfekt temperatur og vær (type god norsk sommer). Bassengene der er ganske kalde da, sånn til info.
|
|
|
#48 |
|
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Sv: Parque Cristobal TenerifeApan: Playa de las Americas er tilrettelagt for rullestolbrukere (hele byen), så ja, det er egnet for barnevogner, også tvillingvogner (en av grunnene til at vi dro dit da vi hadde små tvillinger).
|
|
|
#49 |
|
Med nebb og klør
![]() ![]() ![]() |
Sv: Parque Cristobal TenerifeSyns det høres lurt å å spise på hotellet om kvelden på LA med barn. Syns det er et megamas der med alle innkastere rundt restaurantene. |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Har bakt søte kaker
|
Jeg er litt uenig i solvalget for de som har små barn. Vi hadde leilighet med morgensol og det ble rett og slett for kaldt til å sitte ute der på ettermiddag/kveld, så det var litt kjipt. Hadde jeg visst det på forhånd ville jeg bedt om leilighet vendt andre veien.
|
|
|
#51 |
|
Med nebb og klør
![]() ![]() ![]() |
Sv: Parque Cristobal TenerifeJa det skjønner jeg. |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Vi har bare vært der to ganger i november/desember. Perfekt vær begge ganger. |
|
|
|
|
|
#53 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Parque Cristobal TenerifeMan trenger da ikke kveldssol på Kanariaøyene. Det finnes jo ikke.
|
|
|
|
#54 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Sv: Parque Cristobal TenerifeKaffen her er ikke noe særlig. Noen som vet om en god kaffebar i nærheten? Jeg har lest er sted at det er en meget bra en i nærheten, men hvor? Er forøvrig veldig fornøyd m stedet alle 8. 😊
|
|
|
|
#55 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Parque Cristobal TenerifeDet var en italiensk lignende kaffebar ved H10 Las Palmeras hvor barna gikk på fint toalett i underetasjen, og hvor kaffen var god. Det var et konditori med god kaffe inne i Los Christanos i hovedgaten inne i sentrum som går ned til havna. Da mener jeg god svart sterk kaffe, espressoer og slikt.
|
|
![]() |
|
|