Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Operasjon tøm fryseren: jeg trenger oppskrifter!

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-02-15, 15:22   #13
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Operasjon tøm fryseren: jeg trenger oppskrifter!

Godt spørsmål.

Seien har vi fått i diverse matkasser. Vi er jo en mindre enn kassene er beregnet for, og ikke de største seispiserne. Purren er fra parsellen. Det er lett å dyrke, og jeg glemmer litt st jeg egentlig ikke liker det så godt hver gang vi sår. Jeg hadde til og med igjen fra 2013! Pepperkakedeigen kommer sv st forrige jul bakte Hiawata uanstendige mengder pepperkaker. Han bakte flere ganger i uka! Derfor hadde jeg kjøpt inn tre bokser med deig, også gikk han lei etter en boks! I tillegg liker ikke jeg pepperkaker noe særlig og lagde en "voksendeig" med chili og appelsin. Men det var jo så kjedelig å bake alene, at mesteparten av den havnet i fryseren også.

Så kanskje en kilo sei, 3-4 liter purre og to kilo pepperkakedeig.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:32.