|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
| Se resultatene: Har du bøker i hus? | |||
| Lite/ingen |
|
1 | 0,41% |
| Noen |
|
28 | 11,48% |
| Mange |
|
213 | 87,30% |
| Bare barnebøker |
|
2 | 0,82% |
| Deltakere: 244. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du bøker i huset?Vi har en haug med bøker ja, og jeg samler på gode barnebøker til vesla. Vi er i bruktbua minst 3 ganger i måneden og bytter/kjøper en haug. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Erfaren
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du bøker i huset?Kanskje bokhyllene var usedvanlig stygge og stod sære steder. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Skriv og skriv og skriv
Hvor: Det meste er nord
Sv: Har du bøker i huset?Bortsett fra pocketserier, har jeg alt. Som i altfor mange.
|
|
|
#24 |
|
Leser
|
Sv: Har du bøker i huset?Synes ikke det er så veldig rart at det ikke er bøker i leiligheter som er på visning. Her i byen er ofte leilighetene "stylet" + at jeg bestandig pakker vekk bøkene først når jeg flytter (de er så utrolig lette å pakke, det gir virkelig en "flying start" på pakkingen.
|
|
|
#25 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Har du bøker i huset?Jeg beholder kun bøker jeg regner med å lese igjen. Ellers går de på loppis, med lett hjerte til og med. I hovedsak baserer dette seg på plassproblemer, eller egentlig mest plassprioritering. Jeg synes bokyller er stygge... Bokskap måtte være det eneste mulige alternativet.
|
|
|
|
#26 |
|
Skriv og skriv og skriv
Hvor: Det meste er nord
Sv: Har du bøker i huset?Jeg drømmer om bokhyller innfelt i veggen...
|
|
|
#27 |
|
kamerat
|
Sv: Har du bøker i huset?Vi har uhorvelig masse bøker av mange slag, og masse bokhyller. Jeg er glad i bokhyller.
|
|
|
#29 |
|
Lykkelig naiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du bøker i huset?Vi har mange, mange bøker. Både til oss selv og til barna. Elsker bøker. Hus uten bøker er triste hus. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Har du bøker i huset?5 Billy bokhyller i stuen, dvs i den delen av stuen jeg vil kalle hall
|
|
|
#31 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Sv: Har du bøker i huset?Vi har mye bøker. Men de aller fleste står i bokhyller under kjellertrappa. Fordi det var hyller der da vi flyttet inn. Og andre står på rommet til storesøster, i kasser i 1. etasje og kjeller, i hyller i stua... har for mye i forhold til plass. Jeg ønsker meg et eget rom til bøkene våre. Et bibliotek, det hadde vært noe, det!
|
|
|
#32 |
|
Permakulturell
|
Sv: Har du bøker i huset?
Den drømmen fikk jeg oppfylt for 5 år siden og jeg nyter synet ennå! Personlig elsker jeg bøker i stua - de gjør rommet levende.
|
|
|
#33 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du bøker i huset?Vi har masse bøker. Vi har 2 bokhyller i stua, 1 bokhylle på barnerommet og loftet er overfylt av bøker.
|
|
|
#34 |
|
Passiv
|
Sv: Har du bøker i huset?Vi har mengder med bøker. Har satt av et rom i huset til bibliotek, men der er det fullt. Soverommet vårt har også en vegg full av bøker. Vi har stort sett skjønnlitteratur, samt rundt 3 hyllemeter med barnebøker. |
|
|
|
#35 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Har du bøker i huset?Me har masse bøker, men har kun to store Billy-hyller i stova. Resten av bøkene ligger i kjellar og på loft. Neste gong det er loppemarked skal me ta ein opprydding. Me tar vare på bøker som har gjort inntrykk og som det er mulig me leser igjen. Ein del bøker har me først kjøpt i pocket-utgåve, men seinare kjøpt den i hard-back.
|
|
|
#36 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Har du bøker i huset?
|
|
|
|
#37 |
|
Javel
|
Sv: Har du bøker i huset?Massevis. De aller fleste står nå i bokhyller i kjellerstua. I stua har vi kun noen få. Og barnebøkene er fordelt på de tre barnerommene + at minsten har en noen i hylla vår i stua.
|
|
|
|
#38 |
|
flisespikker
|
Sv: Har du bøker i huset?Vi har ti BBB-bokhyller i full høyde fordelt på to stuer, men om vi skulle ha visning, ville vi nok pakket vekk de fleste (hvis ikke alle). Det er lettere å se hvor stor leiligheten er og tenke seg hvordan man selv kan møblere den hvis den ikke er stappfull av hyller og andre møbler.
|
|
|
#39 |
|
Ekvilist
|
Sv: Har du bøker i huset?Vi har utrolig mange bøker. Såpass mange at vi ikke kan se at vi har plass til dem, og jeg klarer ikke kvitte meg med dem heller. Vi har mye forskjellig, alt fra barnebøker til faglitteratur/skolebøker. De fleste bøkene har vi på "kontoret", resten står i esker. Jeg drømmer om et eget bibliotekrom.
|
|
|
#40 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Har du bøker i huset?Man kan jo ha mange bøker, og være en stor leser selv om man ikke har bøkene fremme i huset og
|
![]() |
|
|