Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Skal du streike på onsdag?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Skal du streike på onsdag?
Ja 53 35,10%
Nei 98 64,90%
Deltakere: 151. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-01-15, 16:24   #23
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skal du streike på onsdag?

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Her starter det 14, er beskjeden, så happeningen er berammet for alle fra 14-16.

Jeg er så trøtt av søvnmangel og sliten av å ligge på sofaen at jeg ikke helt skjønner hva du mener akkurat nå. Du klager på at det er pølsefest en time før apellene, jeg sier at det er kanskje nødvendig for at vi i nabokommunene skal rekke å komme oss på plass, i og med det er litt reisetid og i tillegg et lite stykke å gå fra nærmeste store parkeringsplass. Vi kan ikke starte å streike 13.30, 13.20 eller 13.15, vi streiker fra 14, derfor arrangeres det pølser i en times tid før apellene, slik at vi andre også får med oss det som blir sagt.

Beklager virkelig at jeg misforstår her, jeg gjør det virkelig ikke med vilje.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:35.