|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Sykmeldt på grunn av KrekarFor øvrig tror jeg ikke de klarer å tvangsflytte ham. Oslo tingrett sier vel nå at de trolig ikke kan gjøre det mens saken er under behandling, og jeg tviler på om de får lov når alt kommer til alt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Sykmeldt på grunn av Krekar
Akkurat dette sliter jeg med å forstå. Jeg trodde han ikke hadde lovlig opphold i Norge, men heller ikke kunne tvangsutsendes fordi han risikerer dødsstraff i hjemlandet sitt? Kan ikke Norge da, som med alle andre ulovlige innvandrere bestemme hvor de skal oppholde seg? Jeg trodde det var helt vanlig? Ikke at jeg helt ser hensikten med å flytte ham fra Oslo, men...
![]() |
![]() |
#3 |
Bedreviter
|
Han har da kone og barn som er norske statsborgere. Hvordan ville du likt om noen flyttet deg til Kyrksæterøra? Eller til Bergen eller Tromsø, for den del? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Poenget mitt var at jeg trodde han ikke hadde lovlig opphold. Hva kona og barna hans har er vel ikke så veldig relevant, all den tid det stadig vekk splittes familier stadig vekk, på langt mer hårreisende måter enn at far må flytte til Kyrkesæterøra. Hvis han har lovlig opphold i Norge, stiller saken seg veldig annerledes, i mine øyne.
![]() |
![]() |
#5 |
etterpåklokest
|
Han har jo ikke lovlig opphold. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|