Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Bra 'dame'-serie på Netflix?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-01-15, 11:47   #21
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bra 'dame'-serie på Netflix?

Gammel 20-01-15, 11:48   #22
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Frasier?

Frasier! Men bare de første sesongene. Før det ble slapstick.

Sitat:

Niles: Love is a funny thing, isn't it? Sometimes it's exciting and passionate. Sometimes it's something else. Something... comfortable and familiar. That newly-exfoliated little face staring up at you across the breakfast table... sharing a laugh together when you see someone wearing white after Labor Day.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-15, 12:06   #23
Addison
Champagne til alt

Addison sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

BBCs serieversjon av Pride and Prejudice. Husker jeg bare elsket denne, men har ikke sett den i nyere tid, vet ikke om den står seg etter tjue år.

Gammel 20-01-15, 12:38   #24
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Drop Dead Diva!

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-15, 13:16   #25
Leandra
Superduperaktiv

Leandra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Vestlandet
Leandra er litt kulLeandra er litt kulLeandra er litt kul
Standard

Takk for svar folkens her var mange bra forslag som skal prøves ut risikerer muligens å bli tv slave her nå kanskje😚 ser at noen reagerer på overskriften. Må no le litt også du er sikkert ikke mindre dame fordi om du liker alt dette " manne" greiene Hahaha. Men det gjør altså ikke jeg

Gammel 20-01-15, 13:39   #26
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Leandra, her.

ser at noen reagerer på overskriften. Må no le litt også du er sikkert ikke mindre dame fordi om du liker alt dette " manne" greiene Hahaha. Men det gjør altså ikke jeg

Tenker du at det finnes "dameserier" og "manneserier"? Hvordan definerer du hva som er hva?

Gammel 20-01-15, 14:44   #27
vixen
Bør lage seg en tittel selv

vixen sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Jeg anbefaler Call the midwife!

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-15, 15:36   #28
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Leandra, her.

Takk for svar folkens her var mange bra forslag som skal prøves ut risikerer muligens å bli tv slave her nå kanskje😚 ser at noen reagerer på overskriften. Må no le litt også du er sikkert ikke mindre dame fordi om du liker alt dette " manne" greiene Hahaha. Men det gjør altså ikke jeg

Du har vært her siden 2006, det kan ikke komme som noen overraskelse at brukerne her ikke liker den slags bås-setting.

Gammel 20-01-15, 15:56   #29
Høst
Ad astra

Høst sin avatar

Blogginnlegg: 339
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Akseliane, her.

BBCs serieversjon av Pride and Prejudice. Husker jeg bare elsket denne, men har ikke sett den i nyere tid, vet ikke om den står seg etter tjue år.

Den står seg absolutt! Men, den ligger ikke på Netflix! *har lånt bort DVDen*

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-15, 15:58   #30
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror det er bra enkelte her inne ikke jobber med marketing. Det finnes helt klart segmenter innen TV-serier, altså. Det ville forbause meg om andelen mannlige seere på Drop Dead Diva var over 10 %.

Derfra til å si at alle kvinner liker det, er noe helt annet, så klart, så å kalle et segment chick-flick kan man si er teit. Det brukes like fullt.

Jeg liker for øvrig både GoT, OITNB, Walking Dead og DDD, så jeg er vel i Geek-kategorien.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-15, 16:03   #31
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg tror det er bra enkelte her inne ikke jobber med marketing. Det finnes helt klart segmenter innen TV-serier, altså.

Selvfølgelig gjør det det. Man trenger ikke ha markedsføringsjobb eller -utdannelse for å vite/skjønne såpass.

Det gjør det ikke noe mindre tåpelig å kalle noe for "dameserie", synes jeg.

Gammel 20-01-15, 16:09   #32
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Selvfølgelig gjør det det. Man trenger ikke ha markedsføringsjobb eller -utdannelse for å vite/skjønne såpass.

Det gjør det ikke noe mindre tåpelig å kalle noe for "dameserie", synes jeg.

Det hadde nok vært en skikkelig höydare om GoT hadde blitt markedsført som "manneserie".

(Men kanskje den hadde fått litt mer høylydt kritikk for seksualisert vold for underholdningens skyld da?)

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-15, 16:10   #33
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har du How I Met Your Mother til gode? Det hadde jeg, og jeg hadde tidenes binge-watching-fest da jeg fikk Netflix og oppdaget hva jeg hadde gått glipp av!

Gammel 20-01-15, 16:13   #34
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Har du How I Met Your Mother til gode? Det hadde jeg, og jeg hadde tidenes binge-watching-fest da jeg fikk Netflix og oppdaget hva jeg hadde gått glipp av!

Den er rimelig fjortis, da.

Gammel 20-01-15, 16:13   #35
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Psjt!

Gammel 20-01-15, 16:13   #36
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Standard

Mer Tjue-is, er det ikke?

Gammel 20-01-15, 16:14   #37
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Mer Tjue-is, er det ikke?

Ung til sinns-ish.

Jeg foretrekker "Friends". :knirk:

Gammel 20-01-15, 16:19   #38
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Og Parks and Recreation! Den ligger på den amerikanske netflixen hvertfall. Den er stas for både kvinner og menn.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-15, 16:26   #39
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Standard

Nå for tiden binger jeg på Friends.

Gammel 20-01-15, 16:33   #40
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har binget på Arrow nå i ett siden sesong 2 ble sluppet. Jeg aner ikke hva jeg skal se nå ...

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:26.