Sv: Har plutselig både tid og penger - hva gjør vi?
Opprinnelig lagt inn av millact, her.
Tror jeg heller mot en natt der til sommeren, evt to. Trenger man to netter? Hva er det å finne på i Fredrikshavn?
Vi storkoser oss der hele familien og ville valgt hvertfall to netter, om dere er glad i å bade. Frederikshavn har også en veldig koselig gågate med fine shopping og gallerimuligheter, og på sommeren er det supert å ta en tur til Palmestranden som ligger like ved byen. Fint å bade og god stemning. Ellers er det ikke langt å kjøre til Skagen hvor man kan gå ut på Grenen der Skagerak og Kattegat møtes, rusle i den koselige byen, og passe på å få med seg sukkertøyproduksjonen i Bolcheriet der man kan lage sin egen kjærlighet etter å ha sett sukkermassen bearbeides av en muskuløs mann. 
Så jeg sier minst to dager, men vi har stort sett endt opp med minst 4 fordi vi elsker byen, badelandet og atmosfæren. Samt at det er grei vei til Faarup sommerland også!
Og vi har vært der 8 ganger og storkoser oss fortsatt (til sammen 30 døgn faktisk!) på 4 år! (Måtte inn på min side på Scandichotels.no og telle nå!)