Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Charter eller feriehus for familie på fem med små barn?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-01-15, 11:59   #29
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Charter eller feriehus for familie på fem med små barn?

Opprinnelig lagt inn av Harriet Vane, her.

Charter er ikke noe for oss, vi leier alltid leilighet eller hus og er for oss selv. Jeg finner alltid mye billigere ferier selv, men kanskje vi ikke er så kravstore på standard, kanskje vi er mer fleksible på avreisetidspunkter eller bytter? Jeg jobber med å lære ungene opp til å bli globetrottere, så de får finne seg i å lære seg å nyte flyplassventingens gleder, takle timer på fergekai eller akseptere å bo på litt pussige steder. Det blir jo alltid bra.

Vi må dra i fellesferien pga ferie i bhg og sfo da. Så det er liksom første hinder ift pris og tilgjengelighet på ledige ferieboliger. Vi ønsker i utgangspunktet ikke mellomlanding pga stresset det medfører. Ang. standard er jeg fleksibel, mannen er nok mer opptatt av det enn meg. Ungene bryr seg ikke så veldig, men de liker ikke steinete strender og det er upraktisk med steder uten strender osv. Vi vil helst bo i samme leilighet, men vi må ha minst to soverom for å bevare sjelefreden, haha. Vi hadde toroms for to år siden og det var et salig kaos å få lagt unger.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:25.