Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Jeg har fått meg hund på en prøveuke

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-01-15, 10:15   #11
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har fått meg hund på en prøveuke

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.

Skaff deg en grime til han når du går tur.
Det gjør turen mye triveligere for alle parter.
http://www.hundepoter.no/products/ne...il-hund-dogman

Det tar litt tid å venne hunden til å bruke den, men han blir nok fort vant med det. Jeg brukte grime vinterstid på min golden, for jeg klarte aldri å plukke av han den trekkingen. Men med grimen ble det hyggelig tur for oss begge. Og så prøvde jeg å få til turer innimellom hvor han kunne løpe helt løs.
Når man er på tur, så er det en stor uting at hunder skal hilse på hverandre. Vi mennesker stopper ikke opp å prater med vilt fremmende mennesker når vi går en tur, hundene våre trenger heller ikke gjøre det. Da heller gå turer sammen med noen venner som har hund, hvor du kjenner både menneske og hund, samt hundene etterhvert da kjenner hverandre.

Den var fiffig, Mex. Lurer på om jeg kan bruke en sånn på bomseboxeren min når vi går der det er mange andre hunder?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:20.