|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#101 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Trives du på FP?Jeg er helt enig i at vi skal være litt forsiktige med flisespikking utenfor det spesielle foraet. Det har nok blitt en intern humor-sak (og av og til blir det jo ufrivillig morsomt), men det er klart at ikke alle synes det er like morsomt. :understatement:
![]() |
#102 |
Gjer så godt eg kan
|
![]() Sv: Trives du på FP?Eg trivast stort sett godt. Litt for godt innimellom, når tidsfristane på arbeid pustar meg i nakken... Eg er adskilleg flinkare til å lese enn til å skrive her inne, men set stor pris på gode diskusjonar, nyttige tips og freistande oppskrifter m.m. |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Trives du på FP?
Se der! Nå slapp jeg å finne på noe lurt selv, fordi Hattifnatten sa akkurat hva jeg hadde på hjertet.
![]() |
#104 |
Passiv
|
Jeg er faktisk HELT enig. Det må da være lov å være uenig uten å måtte være sukkersøt? På andre forum jeg er, må man ta på folk med silkehansker, ellers ligger man svett an. Det blir litt "drygt" i lengden. |
![]() |
![]() |
#105 |
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() |
![]() Sv: Trives du på FP?Jeg trives stort sett med det meste her inne. Innimellom er det litt useriøse og teite kommentarer, men de hopper jeg glatt over!
![]() |
#107 |
Live and let live
|
Det var egentlig en god idé Azi. Ikke at den skal være lukket, men å skille ut kake og bakst fra matoppskriftene slik at det blir lettere å finne frem. (Og så kan du eksludere det forumet fra søkene dine.
![]() |
|
|