Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Bursdagsinvitasjoner

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-01-15, 22:24   #1
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Bursdagsinvitasjoner

Guttene mine har 5-årsdag denne mnd og i fjor lånte vi barnehagen og hadde hele avdelingen der. I år blir det litt annerledes, for jeg har ikke helse til å ordne til alt der med så mange barn, så gutta og jeg har bestemt oss for å invitere 5 stk fra avdelingen til å komme hjem hit.

Så til spørsmålet: Bør jeg levere invitasjonene privat i posten til hver enkelt? Eller kan jeg levere dem i barnehagen? Hvis det utgjør noen forskjell er de 18 på avdelingen. (Og to av de inviterte er fra samme årskull som gutta, de tre andre er fra årskullet over. Det er både gutter og jenter.) Jeg regner vel med at privat er det "rette" her, men jeg blir litt usikker...og det er jo unektelig lettere å legge invitasjonen i hylla til barna, enn å lete opp adresser.

Gammel 01-01-15, 22:26   #2
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bursdagsinvitasjoner

Om du ikke inviterer alle, så inviter privat. Jeg for min del sendte rett og slett tekstmelding.

Gammel 01-01-15, 22:29   #3
millact
Bør lage seg en tittel selv

millact sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Vanskelig, men jeg tror jeg hadde levert privat. Spør de ansatte etter adresser. Da blir det rett.

Gammel 01-01-15, 22:39   #4
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Jeg hadde helt klart levert dette privat. Hvis ikke alle av samme kjønn eller årskull inviteres har jeg alltid praktisert privat invitasjon. Kanskje barnehagen kan gi deg adressene du mangler?

Gammel 01-01-15, 22:40   #5
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Jeg hadde også levert privat.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-15, 22:41   #6
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Typisk eksempel på invitasjoner som er helt greie, men som bør leveres privat.

Gammel 01-01-15, 22:46   #7
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Ja da går jeg for magefølelsen. Den sa nemlig at jeg bør ta det privat.

Gammel 01-01-15, 22:47   #8
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Standard

De ansatte har ikke lov til å gi ut adresser. Men jeg treffer som regel alltid NOEN av foreldrene når vi leverer/henter, så det går nok bra.

Gammel 01-01-15, 22:55   #9
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Privat ja.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-15, 23:05   #10
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Privat, ja. Vi har fått invitasjon på henholdsvis tekstmelding og mail, veldig greit hvis en får tilgang på det.

Gammel 01-01-15, 23:22   #11
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

I vår barnehage har alle hverandres adresser, både mail og annet, samt telefon (de som ikke vil stå på lista får selvsagt lov til det, men alle står nå der), noe jeg synes er veldig praktisk. Men når dere ikke har denne muligheten, er privat levering det "riktige" her, synes jeg.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:08.