|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
lettere utlada
|
![]() BursdagsinvitasjonerGuttene mine har 5-årsdag denne mnd og i fjor lånte vi barnehagen og hadde hele avdelingen der. I år blir det litt annerledes, for jeg har ikke helse til å ordne til alt der med så mange barn, så gutta og jeg har bestemt oss for å invitere 5 stk fra avdelingen til å komme hjem hit.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: BursdagsinvitasjonerVanskelig, men jeg tror jeg hadde levert privat. Spør de ansatte etter adresser. Da blir det rett.
![]() |
#4 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: BursdagsinvitasjonerJeg hadde helt klart levert dette privat. Hvis ikke alle av samme kjønn eller årskull inviteres har jeg alltid praktisert privat invitasjon. Kanskje barnehagen kan gi deg adressene du mangler?
![]() |
#5 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: BursdagsinvitasjonerJeg hadde også levert privat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
lettere utlada
|
![]() Sv: BursdagsinvitasjonerDe ansatte har ikke lov til å gi ut adresser. Men jeg treffer som regel alltid NOEN av foreldrene når vi leverer/henter, så det går nok bra.
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: BursdagsinvitasjonerPrivat, ja. Vi har fått invitasjon på henholdsvis tekstmelding og mail, veldig greit hvis en får tilgang på det.
![]() |
#11 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: BursdagsinvitasjonerI vår barnehage har alle hverandres adresser, både mail og annet, samt telefon (de som ikke vil stå på lista får selvsagt lov til det, men alle står nå der), noe jeg synes er veldig praktisk. Men når dere ikke har denne muligheten, er privat levering det "riktige" her, synes jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|