|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vet du hva du får til jul av din kjæreste?
Jeg fikk en kjempedeilig Kari Traa-mikrofleecejakke.
![]() |
#82 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Vet du hva du får til jul av din kjæreste?Jeg fikk ingenting, men det var som forventet.
![]() |
#83 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vet du hva du får til jul av din kjæreste?Jeg fikk en god del pund (som i penger ja), og et anheng til et armbånd fra gutta. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
Pauset
|
![]() Sv: Vet du hva du får til jul av din kjæreste?Jeg trodde jeg hadde fått kombinert bursdag og julegave allerede, men neida. Jeg fikk en hvitløkspresse til jul. |
![]() |
![]() |
![]() |
#86 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Vet du hva du får til jul av din kjæreste?Egentlig skulle vi ha en førjulsferietur sammen, som skulle være julegave til mannen og meg. Så var mannen uheldig, m. kravebeinsbrudd og operasjon, og turen vår måtte avlyses. Mistenker at mannen tok i mer enn vanlig med julegavene som trøst, så jeg fikk både et ullteppe som jeg ønsket meg, og en god, tykk og rommelig dunsovepose i passende damefasong. Akkurat en slik som jeg har ønsket meg i flere år, men som jeg ikke har tatt meg råd til å kjøpe inn selv. Jeg er kjempefornøyd. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|