Sv: Hva fikk du/dere for noe fint til jul i år?
Vi ønsket oss egentlig bare fellesgaver i år, og det var også det vi fikk - med unntak av det vi ga til hverandre, jeg og mannen 
Vi fikk nye melkeglass (hadde 1 igjen av de vanlige små), nye håndklær (de har sunget på siste verset siden i sommer så nå hadde vel alle røket i borden og var snart ubrukelige), grønnsaksbørste (aldri hatt, men det har stått på ønskelisten siden vi giftet oss), ny eggedeler da den andre var ødelagt, dusjsåper, 2 ulike Kähler lyshus (elsker disse), 4 saueskinnsfell (til å ha ved siden av barnesengene slik at de slipper å trå ned på kaldt gulv om morgenen (jeg har ved siden av sengen, og syns det er fantastisk å slippe å fryse før jeg tar på meg tøflene)), julekrybbe, adventsstjerne og gavekort for hele familien til Dyreparken i Kristiansand i sommer. Helt utrolig, og veldig gøy! (Vi har ikke planlagt noen dyre turer/aktiviteter til sommeren fordi vi sparer oss opp til en dyrere ferie sommeren 2016.)
Ellers fikk vi penger som vi skal bruke på enten uteområdet eller nye spisestuestoler (det som blir prioritert først).
|