Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva fikk du/dere for noe fint til jul i år?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-12-14, 11:05   #11
Høst
Ad astra

Høst sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 339
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva fikk du/dere for noe fint til jul i år?

Opprinnelig lagt inn av Lhi-My, her.

Hvem får dere alle disse gavene fra? Det mange her beskriver er så fjernt fra min egen verden at jeg knapt kan fatte det. Jeg fikk en Devold ulltrøye og en 2 pk ullsokker, samt et par hjemmelagde gaver fra barna. Det er normalen her og jeg er fornøyd. De mengdene og ikke minst verdiene de fleste her beskriver, er helt hinsides, synes jeg. Men det er muligens jeg som er den rare og unormale her, iallefall hvis den gjenge Fp'er sitter med slike gaver som beskrevet her.

Lhi-My: da er vi i såfall to som er rare og unormale... Både jeg og mannen har små familier hvor man gir bare til de nærmeste, og gaver bare til meg kommer typisk fra mann, barn og noen få venninner. Fra foreldre/svigerforeldre/søsken får vi fellesgaver.

I år fikk jeg en bok, nødlader til telefonen, et smykke, te og noe sjokolade. Det er helt innenfor normalen her (men dog er en gave fra mannen til meg stuck i posten, jeg tipper bok eller DVD eller lign).

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:10.