Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva gjør man om man tror noen har glemt å dele ut en gave?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-12-14, 10:04   #1
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gjør man om man tror noen har glemt å dele ut en gave?

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Tør ikke. Virker så dumt å spørre om sånne ting. "Unnskyld, men jeg tror kanskje dere glemte å gi oss en gave"?

Forresten, mannen min kan jo spørre. Jeg hadde jo glatt spurt om det var min egen mor, vi snakker om alt og ingenting er "tabu", samme hva det er. Min mann har et mye mer avstandsforhold til sine foreldre, men det er jo i så fall bedre at HAN spør enn at jeg gjør det.

Altså, om ingen tørr å spørre så må dere jo bare la det gå i glemmeboken. Evt sende en tekstmelding der dere konkret kun takker for duk og tannbørste.

Gammel 26-12-14, 10:20   #2
Zulu
Make it count!

Zulu sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gjør man om man tror noen har glemt å dele ut en gave?

Hva godt kan det komme ut av å spørre? Om et gavekort har blitt kastet for to dager siden, er det vel umulig å gjenfinne. Var det ikke flere gaver til dere, kan det bli klein stemning. Og ligger det igjen et gavekort der hvor de hadde pakkene før julaften, så finner de det jo igjen en vakker dag.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:52.