Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva fikk du/dere for noe fint til jul i år?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-12-14, 13:09   #21
Magica
søt

Magica sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva fikk du/dere for noe fint til jul i år?

Kofteboka! Og kopper som jeg har ønsket meg og mye annet fint. Og så fikk vi ferieturen til sommerens danmarkferie/hytte dekt av foreldrene mine, det var topp! Vi skal reise med dem.

Gammel 25-12-14, 13:25   #22
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Gavekort så jeg kan kose meg med shopping på romjulssalget!
Deilig ullundertøyet fra Kari Traa, og en del mer fint.
Ellers gleder jeg meg like mye (eller mer) på ungenes vegne, de fikk så mye fint,
både av nyttige og mer fornøyelses ting (de fikk en god blanding).
Gøy å se når yngste blir kjempeglad for nytt sengetøy, også gapet da han åpnet gamingmusen(han aldri trodde han skulle få).
Eldste var også lykkelig over flotte gaver.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-14, 13:32   #23
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Flodepysj!!!

Gammel 25-12-14, 13:37   #24
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Jeg fikk en sånn treningstights med Xer på sidene! Tok den på i morges, og det er det mest behagelige plagget jeg har hatt på noen gang. Jeg skjønner godt at folk bruker dem på kjøpesenter, flyplass og kafé (selv om det ikke er særlig stilig). Men skal vokte meg for å gå i komfortfella selv. Ut romjulen akter jeg imidlertid å unne meg å ligge på sofaen og spise konfekt med den på...

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-14, 13:43   #25
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Det jeg ble veldig glad for var ei lampe jeg har ønsket meg. Riktignok synes alle her at den var lite pen, men jeg digger den! Fikk ellers både ull, dobbelt vaffeljern, boka til Marte Michelet, ei Haypute, solpudder og småting til huset. Veldig fornøyd!

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-14, 14:54   #26
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Bose QC25. + masse annet fint!

Men best av alt var å se reaksjonen til mannen når han åpnet gaven fra meg. Han har i alle år ønsket seg bunad, jeg begynner på kurs 13. januar og skal sy noe av den selv, men fordi det er en rekunstruert bunad, krever det for mye til at jeg klarer å sy hele selv. Men gleden var stor!

Mini holdt på å besvime når han åpnet sin og fant billetter til Old Trafford og United kamp.

Sist redigert av Fløyel : 25-12-14 kl 14:59.
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-14, 15:03   #27
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Masse fin julepynt fra jenta, støvletter av mann og jakke av svigers, nydelig lykt av søster (favoritt) krever og sminkeåinkg av min mor, ull og av bror og kremer av søster.

Gammel 25-12-14, 15:08   #28
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 53
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Jeg fikk sous vide, det hadde jeg ikke forventet. Dundyner, god vin, diverse godt fra o&co, sjokolade og litt fint til heimen.

Gammel 25-12-14, 15:14   #29
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Definitivt.

Vi ønsket oss forbruksvarer og fikk ganske mange flasker med hvitvin. Av mannen min fikk jeg aktivitetsarmbånd og av ungene fikk jeg kindle. Begge deler stod på ønskelista.

Ungene var usedvanlig happy i år. Og julaften med fornøyde unger er helt klart en lettelse.

Gammel 25-12-14, 16:05   #30
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg er helt overveldet over alt jeg fikk. DAB radio, store hotellputer, Kindle, ny skotørker og masse annet fint.
Og mamma og pappa ble kjempeglad for fotoboka de fikk.

Gammel 25-12-14, 16:13   #31
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk en deilig morgenkåpe, fin brødboks, masse deilige spiselige gaver, vin og julepynt. I tillegg ble jeg veldig rørt og glad over at mannen hadde sørget for at et barn i flyktningleir får skolegang i ett år.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-14, 17:06   #32
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Koselig og fin julekveld hos oss. Det er avslappende å feire uten gjester. Av ungene fikk jeg et korsstingsbroderi, pepsi, et bilde og en utskåret og malt nisse. Ellers fikk jeg penger, håndklær, mariusmønstrede grytekluter, sokker, vin, vanter, et fint ullpledd og en god og varm sovepose i damefasong. -Mine kjære har forstått at jeg er en skikkelig frysepinn, og nå er jeg godt innpakket i nypleddet, og med varme sokker på beina.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-14, 17:38   #33
vixen
Bør lage seg en tittel selv

vixen sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Fikk steketakke, spa-behandling, bok, stavmikser, amarone. Veldig fornøyd!

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-14, 17:50   #34
Krem
Bør lage seg en tittel selv

Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Jeg fikk en diamantring fra svigermor. Arvegods etter fine svigerbestemor som døde for fem år siden.

Jeg er fortsatt målløs, det ligger mye følelser i, og bak, den gaven.

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-14, 18:03   #35
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Påsketur til GC av mannen! Det skal bli deilig!
Deilig sengetøy i flanell, penger og deilig spasert, olje og krydder. Og en veldig fin lykt av snuppa. ❤

Gammel 25-12-14, 18:57   #36
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Jeg fikk skisko, ullsokker, to fine kaffekrus, ullhansker og led-armbånd (litt som refleksarmbånd) for å bruke ute i mørket.

Gammel 25-12-14, 19:35   #37
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 357
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk pulskokke og ny pysj, nye vintersko, strikkeboken til Dorte skappel, søte kaffekopper, mye lekkert stasj til huset og godt fra oliviers&co.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-14, 19:49   #38
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Det fineste jeg fikk var et smykke med mange små diamanter av mannen min, og le creuset-gryte (i lilla! ) av foreldrene mine. Jeg fikk også den årlige pysjamasen av mamma (hun glemte den ett år, og da sutret søsteren min og jeg frem til påske. ), og deilige ullsokker av mormor.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-12-14, 20:03   #39
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Fikk Bergans skibukse som jeg ønsket meg, pute, øredobber, Globo- stake, kjevle i silikon, tallerkener, pai- form, Oslo wood- lampe, kokebok, film, sko, skjerf og sikkert noe til. Veldig glad!

Gammel 25-12-14, 20:52   #40
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg fikk jaktradio og penger av min kjære, varm lue av storebror, OBH former av mamma og pappa, og Mariusstrømper som går over kneet so en ekstra gave fra mamma. Vi fikk også en del vin, hånklær og div, småtteri.

Den største overaskelsen kom fra Jonas på lille julaften. Han vant 150 kr på flaxkalendren sin og ble sendt for å hente de hos kommisæren. Han kom hjem med en stor bukett langstilkede store roser til meg, og ett selvskrevet kort. Han hadde smuglet med seg litt bursdagspenger også den røveren for å få nok til å kjøpe blomster for.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:12.