|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva fikk du/dere for noe fint til jul i år?Kofteboka! Og kopper som jeg har ønsket meg og mye annet fint. Og så fikk vi ferieturen til sommerens danmarkferie/hytte dekt av foreldrene mine, det var topp! Vi skal reise med dem.
![]() |
#22 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva fikk du/dere for noe fint til jul i år?Gavekort så jeg kan kose meg med shopping på romjulssalget! |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Tvåtusentalssuffragett
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hva fikk du/dere for noe fint til jul i år?Jeg fikk en sånn treningstights med Xer på sidene! Tok den på i morges, og det er det mest behagelige plagget jeg har hatt på noen gang.
![]() |
#25 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva fikk du/dere for noe fint til jul i år?Det jeg ble veldig glad for var ei lampe jeg har ønsket meg. Riktignok synes alle her at den var lite pen, men jeg digger den! Fikk ellers både ull, dobbelt vaffeljern, boka til Marte Michelet, ei Haypute, solpudder og småting til huset. Veldig fornøyd!
![]() |
#26 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Hva fikk du/dere for noe fint til jul i år?Bose QC25.
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 25-12-14 kl 14:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Gå heim, kyss din kvardag
Hvor: Buskerud
![]() Sv: Hva fikk du/dere for noe fint til jul i år?Masse fin julepynt fra jenta, støvletter av mann og jakke av svigers, nydelig lykt av søster (favoritt) krever og sminkeåinkg av min mor, ull og av bror og kremer av søster.
![]() |
#28 |
koko
|
![]() Sv: Hva fikk du/dere for noe fint til jul i år?Jeg fikk sous vide, det hadde jeg ikke forventet. Dundyner, god vin, diverse godt fra o&co, sjokolade og litt fint til heimen.
![]() |
#29 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hva fikk du/dere for noe fint til jul i år?Definitivt.
![]() |
![]() |
#30 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Hva fikk du/dere for noe fint til jul i år?Jeg er helt overveldet over alt jeg fikk. DAB radio, store hotellputer, Kindle, ny skotørker og masse annet fint.
![]() |
![]() |
#31 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hva fikk du/dere for noe fint til jul i år?Jeg fikk en deilig morgenkåpe, fin brødboks, masse deilige spiselige gaver, vin og julepynt. I tillegg ble jeg veldig rørt og glad over at mannen hadde sørget for at et barn i flyktningleir får skolegang i ett år.
![]() |
#32 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Hva fikk du/dere for noe fint til jul i år?Koselig og fin julekveld hos oss. Det er avslappende å feire uten gjester. Av ungene fikk jeg et korsstingsbroderi, pepsi, et bilde og en utskåret og malt nisse. Ellers fikk jeg penger, håndklær, mariusmønstrede grytekluter, sokker, vin, vanter, et fint ullpledd og en god og varm sovepose i damefasong. -Mine kjære har forstått at jeg er en skikkelig frysepinn, og nå er jeg godt innpakket i nypleddet, og med varme sokker på beina. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva fikk du/dere for noe fint til jul i år?Jeg fikk en diamantring fra svigermor. Arvegods etter fine svigerbestemor som døde for fem år siden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: Hva fikk du/dere for noe fint til jul i år?Påsketur til GC av mannen! Det skal bli deilig!
![]() |
#36 |
nju nja njo
|
![]() Sv: Hva fikk du/dere for noe fint til jul i år?Jeg fikk skisko, ullsokker, to fine kaffekrus, ullhansker og led-armbånd (litt som refleksarmbånd) for å bruke ute i mørket.
![]() |
#37 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hva fikk du/dere for noe fint til jul i år?Jeg fikk pulskokke og ny pysj, nye vintersko, strikkeboken til Dorte skappel, søte kaffekopper, mye lekkert stasj til huset og godt fra oliviers&co.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Hva fikk du/dere for noe fint til jul i år?Det fineste jeg fikk var et smykke med mange små diamanter av mannen min, og le creuset-gryte (i lilla!
![]() |
![]() |
#39 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva fikk du/dere for noe fint til jul i år?Fikk Bergans skibukse som jeg ønsket meg, pute, øredobber, Globo- stake, kjevle i silikon, tallerkener, pai- form, Oslo wood- lampe, kokebok, film, sko, skjerf og sikkert noe til. Veldig glad!
![]() |
#40 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva fikk du/dere for noe fint til jul i år?Jeg fikk jaktradio og penger av min kjære, varm lue av storebror, OBH former av mamma og pappa, og Mariusstrømper som går over kneet so en ekstra gave fra mamma. Vi fikk også en del vin, hånklær og div, småtteri.
![]() |
|
|