Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juleplanleggingstråden 2014

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-12-14, 07:10   #11
Annki
Englemamma

Annki sin avatar

Medlem siden: Feb 2012
Hvor: Øvre Romerike
Annki er populærAnnki er populærAnnki er populærAnnki er populærAnnki er populær
Standard

Sv: Juleplanleggingstråden 2014

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Her er julen i hus som den bruker: omgangssyke. Jeg skulle gjøre så mye denne uka, men i stedet er jeg hjemme på andre dagen og skal være hjemme i morgen også. 2 av 3 nede for telling - minien begynte på lørdag. Seiglivede greier. Jeg er kvalm på tredje dagen nå. Utrolig pyton. Ingen av oss spyr, heldigvis. Jeg kan takle mye omgangssyke så lenge ingen spyr. :P

Har fått juletre levert på døra, en snill FP-er handler juletrestæsj for meg og jeg benytter syketiden til å strikke julegaver. Eventuelle basselusker har dødd innen mottaker skal pakke opp uansett.

God bedring!
Minsten her har vært hjemme med forkjølelse etter et kruppanfall i forrige uke, når vi leverte han i barnehagen igjen på tirsdag, var det bare 3 av 10 barn på plass, resten var syke, mistenker omgangssyke... Sa til mannen at det frister å bare holde de hjemme fram til juleferie, for å unngå smitte, men det går jo ikke det heller. Får bare håpe de kommer gjennom de siste dagene uten å pådra seg smitte, vi er ihvertfall helt nazi på håndvask og hygiene så fort de kommer inn døra hjemme!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:21.