Sv: Juleplanleggingstråden 2014
Opprinnelig lagt inn av jolie, her.
Her er julen i hus som den bruker: omgangssyke. Jeg skulle gjøre så mye denne uka, men i stedet er jeg hjemme på andre dagen og skal være hjemme i morgen også. 2 av 3 nede for telling - minien begynte på lørdag. Seiglivede greier. Jeg er kvalm på tredje dagen nå. Utrolig pyton. Ingen av oss spyr, heldigvis. Jeg kan takle mye omgangssyke så lenge ingen spyr. :P
Har fått juletre levert på døra, en snill FP-er handler juletrestæsj for meg og jeg benytter syketiden til å strikke julegaver. Eventuelle basselusker har dødd innen mottaker skal pakke opp uansett. 
God bedring! 
Minsten her har vært hjemme med forkjølelse etter et kruppanfall i forrige uke, når vi leverte han i barnehagen igjen på tirsdag, var det bare 3 av 10 barn på plass, resten var syke, mistenker omgangssyke... Sa til mannen at det frister å bare holde de hjemme fram til juleferie, for å unngå smitte, men det går jo ikke det heller. Får bare håpe de kommer gjennom de siste dagene uten å pådra seg smitte, vi er ihvertfall helt nazi på håndvask og hygiene så fort de kommer inn døra hjemme!