Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Vet du hva du får til jul av din kjæreste?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-12-14, 20:52   #21
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vet du hva du får til jul av din kjæreste?

Jeg vet jeg får Kari Traa ullundertøy, han har kjøpt noe mer og det aner jeg ikke hva er.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-14, 20:56   #22
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Jeg regner ikke med at jeg får noe spesielt i år. Mulig en liten sjokoladeeske eller lignende, men ingenting som koster særlig mye. Litt dumt, da mannens gave er den jeg gleder meg mest til hver jul, men sånn er det nå engang nå for tiden.
I år gleder jeg meg egentlig mest til å se ungenes ansikt når de åpner gavene fra svigermor.

Gammel 17-12-14, 20:57   #23
M&M
Superduper

M&M sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
M&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smartM&M imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg får nye fjellsko!
Måtte være med å prøve..
Men jeg bruker å få gave fra katten som han ordner, og det aner jeg ikke hva er!

Gammel 17-12-14, 21:03   #24
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Ja. Jeg får mobil. Hadde ikke visst det hadde det ikke vært fordi jeg holdt på å kjøpe meg ny for et par uker siden Men som regel så vet vi hva vi gir hverandre. Har vi ingen gode idéer, så blir det ikke gave. Vi er ganske så pragmatiske sånn. Vi er flinke til å unne oss ting gjennom året. Tror jeg.

IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-14, 21:07   #25
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Aner ikke. Andamannen er god på overraskelser, så han klarer det sikkert i år og.

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-14, 21:09   #26
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Som regel vet jeg det, fordi han insisterer på å kjøpe når jeg er med. I år har jeg gitt streng beskjed om at jeg vil ha en overraskelse. Det er visst vanskelig, stakkar. Han har fått liste.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-14, 21:31   #27
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Har en viss anelse om at det er en data siden min nettopp har røket og jeg har fått beskjed om at det ikke er noe poeng å kjøpe før januarsalget Vi bruker ikke å kjøpe så dyre gaver så jeg er langt ifra sikker og blir absolutt ikke skuffet om det er noe helt annet!

Gammel 17-12-14, 21:40   #28
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Den ene julegaven fikk jeg allerede i juli. Jeg sa det var tull å ikke kjøpe Kindle når vi først var i USA, han fant ut at det var teit at den skulle ligge ubrukt et halvt år i påvente av jul.
Har ønsket meg en ting til og håper jeg får. Men jeg vet ikke,

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-14, 21:42   #29
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi skal ikke gi hverandre store gaver i år, bare noen småting fra barna. Jeg aner ikke hva det blir, han pleier å være veldig god på gaver.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-14, 21:45   #30
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg har ein mistanke men om den stemmer har han gått med sjumilssteg ut sitt gode skinn så eg trur det i grunn ikkje.

Gammel 17-12-14, 21:59   #31
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Ja. Han er elendig på gaver så jeg kommer alltid med spesifikke ønsker. Han gjør det samme og det er jo i grunnen greit å få noe man trenger selv om jeg innimellom kunne ønsket meg en romantisk overraskelse. Dog, etter så mange år, hadde jeg vel blitt mistenksom om jeg hadde fått det.

Gammel 17-12-14, 22:05   #32
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Nei. Han påstår at jeg trenger et ekstra hjulsett til den ene sykkelen min, men der er vi ikke enige.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-14, 22:18   #33
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, men det er som regel en av tingene jeg har sagt jeg ønsker meg.

Gammel 17-12-14, 22:19   #34
shute
prokrastinator

shute sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Aner ikke. Jeg har ikke ønsket meg noe heller.

Gammel 17-12-14, 22:19   #35
Darth
En, av to-tre

Darth sin avatar

Medlem siden: Apr 2011
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Nei, men jeg pleier å få noe av det jeg har ønsket meg.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-14, 22:24   #36
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Min mann eier ikke vibber i det hele tatt og er nesten aldri med på handlerunder så jeg benyttet sjansen når vi var på senter sammen på søndag. Jeg plukket ut en morgenkåpe og klippet ut bilder av etpar småting fra Til Bords som jeg nesten er helt sikker på at jeg får.

Gammel 17-12-14, 22:25   #37
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Nei, men han synes det er utrolig gøy å pirre nysgjerrigheten min lenge før jul. Iår er det hint om bestilling for et halvt år siden, at det er levert et sted i området nå i helgen, at drt vil løse et praktisk problem for meg og st jeg vil bli kjempeglad...
For en del år siden måtte jeg løse rebus for å finne gaven min. Han er flink.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-14, 22:26   #38
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg får en tur til Pariiiis! Og han får det av meg.

Gammel 17-12-14, 22:33   #39
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Ja, jeg har allerede tatt den i bruk. Jeg fikk ulllkåpe fra Lanullva.

Gammel 17-12-14, 22:44   #40
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg aner ikke, men jeg pleier å bli veldig fornøyd.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:13.