Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Vet du hva du får til jul av din kjæreste?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-12-14, 19:57   #8
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vet du hva du får til jul av din kjæreste?

Ja. Jeg har til og med pakket den inn selv. Sånn går det når man er uenige om når gaven skal gies og taes i bruk. Vi kom over det på en felles tur på ett senter, og de felles-turene er veldig sjeldne. Jeg skulle bare vise ham noe jeg virkelig ønska meg men som jeg sa at jeg trenger det jo ikke. Han likte det og vips så kjøpte han det og mente at den var min med det samme. Jeg måtte da bare medgi at joda, jeg ble veldig positivt overraska over at han kjøpte det men at slikt skulle nå helst ligge under treet. Han lurte da på når han liksom skulle ha tid til å handle slikt alene og om jeg virkelig trodde han ville finne på å ta turen til ett kjøpesenter alene, ever? Men han skal få skrive på lappen selv.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:46.