|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Tankefull
|
![]() Sv: Hund?
Etter denne tråden så står den på 1. plass pøbelsara! Må undersøke litt om det er noen som klipper her på landet kanskje. Tror du denne rasen kan gå sammen med en 11 år gammel hunkatt?
![]() |
#2 |
Tankefull
|
![]() Sv: Hund?Vi har snakket huns hele uken her nå. Storebror er også med på laget. Mannen kommer til å bli litt oppgitt når han kommer hjem.
![]() |
#3 |
Tankefull
|
![]() Sv: Hund?Mannen var ikke så negative som jeg trodde. Særlig siden minsten er så opptatt av hunder, og har vert det i flere år. Også har vel jeg alltid sagt at når jeg får lyst på en baby til så skal vi få hund. Han har nok mer lyst på hund enn baby.
![]() |
#4 |
Tankefull
|
![]() Sv: Hund?Vert i kontakt med en Havanaise-oppdretter nå. Hunden vil være aleine hjemme 3-5 timer tre dager i uken, og tror hun mente det var litt for mye for denne rasen?
![]() |
#6 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hund?Vi har også en liten hund, Lhasa Apso, og han er kjemperolig. Han var rolig fra første dag vi hentet han og ble fort vant til å være litt alene.
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Har ikke hatt Havanaise selv, men uansett så tror jeg det der er bare tull. Jeg har forelsket meg helt i naboen sin Havanaise og kjenner flere som har rasen. Alle jobber vanlig full stilling, men har barn som kommer hjem litt tidligere. Så de er vel hjemme alene ca 6 timer hver dag. Har ikke hørt at noen av de har problemer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Opp og ned
|
Nå har jeg ikke den rasen, men en annen liten miniatyr hund. Hun må innimellom være noen timer alene når jeg er på trening o.l. Så jeg syns ikke 3-5 timer hørtes mye ut. Luftes godt før man drar fra dem og god tur når man kommer hjem og selvsagt øves opp litt å litt.
![]() |
|
|