Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Janteloven all over again

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-12-14, 09:08   #18
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Janteloven all over again

Eg er todelt til slike saker. Eg skjønner kritikken, fordi eg trur ein del mottakarar legg noko anna i ein del av det som blir presentert via sosiale medier, enn det som er avsenderen sin intensjon.

Det kan vere lett å tenke at det bare er eg som har eit kjedeleg og kvardagsleg liv, når ein blar seg gjennom tretti bilete frå folk som har fått blomster frå "Verdas beste", spist gourmet-middag og vore på konsert, skal på ferie og så vidare. Det er lett å gløyme at desse bileta kjem frå tretti forskjellige folk, som og har flest kvardagar og derfor poster bilete av dei ekstraordinære og spennande tinga som skjer innimellom. Og intervju med tenåringar, som for eksempel Generasjon prestasjon-rekka som VG eller Dagbladet køyrde for ei stund sidan viser jo at det er ganske mange som er sårbare for press til å prestere på alle områder. Og derfor synest eg at slike kronikker er ein grei heads up, nettopp fordi dei kan minne folk om Alle Andre og har fem veker ferie og 47 veker kvardag, sånn til vanleg.

Det betyr ikkje at eg meiner at ein må slutte å poste bilete av spennande ting som skjer i sosiale medier. Men eg trur at ein del mottakarar kan ha godt av å tenke gjennom korleis ein tar i mot og kva som er avsender sin intensjon.

Skryte-aspektet irriterer meg og. Det legg intensjoner til avsender som ein ikkne har grunn til å tillegge folk.

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:26.