|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva serverer vi til mat når et barn er laktoseintolerant?Fant ut at Coop X-tra grillpølser også er uten melk, i alle fall sier ikke innholdsfortegnelsen at det er melk i, da kan jeg stole på det sant? Pølsene var i alle fall langt billigere, prøver å være litt økonomisk. Så ble jeg i dag gjort obs på at ei i klassen er muslim, men vi har ikke fått beskjed om at hun ikke spiser vanlige pølser. Bør jeg like vel gå ut i fra det og kjøpe en pakke kalkunpølser i tillegg? |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva serverer vi til mat når et barn er laktoseintolerant?Var det disse? http://www.mynewsdesk.com/no/coop-no...or-alle-811836 |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
En anelse distre
![]() Sv: Hva serverer vi til mat når et barn er laktoseintolerant?Jeg skrev nok litt feil, de heter bare X-tra grillpølser, men kjøpt på Coop Obs, men der har du jo funnet andre melkefrie pølser også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva serverer vi til mat når et barn er laktoseintolerant?Jeg ville ikke gått ut fra at et muslimskt barn spiser vanlige pølser, for det gjør det mest sannsynlig ikke. Det er ikke sikkert kylling eller kalkunpølser spises heller, men de gjør veldig ofte det. Hva med å sende en SMS? |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
En anelse distre
![]() Sv: Hva serverer vi til mat når et barn er laktoseintolerant?Har kjøpt en pakke kalkunpølser da jeg fikk vite at det spiste hun. Har ikke hatt tid til å tenke på det i dag, full rulle med familieselskap, så jeg får ikke gjort mer med det nå i alle fall. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|