Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hvilke kjeks/kaker/godteri MÅ du ha for at det skal bli jul?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-11-14, 21:48   #11
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilke kjeks/kaker/godteri MÅ du ha for at det skal bli jul?

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Kremtopper fra Nidar.

Kremtopper gir lillesøs og jeg hverandre til jul hvert år, og de skal nytes i smug og ikke deles med resten av familien.

Jeg _må_ ikke ha noe til jul. Men vi lager alltid brente mandler, og så har jeg en venninne som bestiller nydelige rømmebrød fra Dovre (vi pleier å dele på et lite spann). Pepperkaker har vi bakt siden vi fikk barn, og de har steget i kurs hos meg etter at jeg oppdaget at de er godt følge til ost.

Ellers er det oblig at en kilos Kong Haakon sprettes mens vi deler ut presanger, og man kan gå og nibbe fritt av den hele romjulen.

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:01.