Sv: Får du middagen levert på døra?
Opprinnelig lagt inn av noen, her.
Her har vi hatt god potet- og purreløksuppe med bacon og sellerirot i dag. Selve suppen var ferdiglaget fra Torungen, så det var kjapt å få på bordet (noe som passer oss utmerket). I morgen er det fisk og torsdag lasagne (som kommer som "byggesett" med kjøttsaus og hvit saus i poser fra Torungen). Dette er barnemeny fra Godt Levert, og det ser veldig bra ut. God variasjon i smak også. Vi er fortsatt like begeistret etter 6. uke med levering. 
Den hadde vi også i dag, og to av tre unger slikket bollen. God! Jeg gleder meg til fisken, er litt mer skeptisk til lasagnen. Vi skulle egentlig ha annenhver uke, men nå var jeg innom og bestilte neste ukes ekspressmeny likevel. Må nok over på originalmeny etterhvert, vil ha mer matlaging og mindre halvfabrikata. Utrolig deilig med variert middagsplan, vi har kjørt oss litt fast etter mange år med allergier og småspist unge. Hensyn må vi ta uansett, men alle har godt av et litt mer variert tilbud. Og jeg tror ikke dette blir nevneverdig dyrere for oss enn den ustrukturerte handlinga jeg bedriver på Meny.