|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#121 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Hvilke Toro-retter spiser du i dag?Kan ikke komme på noen Toro produkter jeg bruker... |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Hvilke Toro-retter spiser du i dag?
Dette er noe jeg har oppdaget helt nylig, og det er jo veldig enkelt og nokså godt! Jeg kjevler den oftest litt tynnere for å få litt tynnere/sprøere bunn, gjerne med en rillete kjevle, men ellers fungerer det utmerket når man vil ha ferdig "hjemmelaget" pizza på et kvarter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: Spinoff: Hvilke Toro-retter spiser du i dag?Rett i koppen kakao, den er den beste instant-greia. Barna liker tomatsuppen. Jeg kan ikke forstå hvorfor... Den er jo grusom |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Erfaren
Medlem siden: Apr 2012
![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Hvilke Tororetter spiser du i dag?Vi bruker en sjelden gang saus fra Toro, tror jeg. Ellers kan jeg ikke komme på noe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
One of These Days
|
![]() Sv: Spinoff: Hvilke Toro-retter spiser du i dag?Vi bruker tomatsuppe uten makaroni, tilsetter vermicelli selv. Ellers bruker vi en og annen gang meksikansk gryte og kylling bretagne-sausen. Alle tre tingene er når ungene er her og det er de som vil ha det. Ungene liker ikke min hjemmelagde tomatsuppe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Hvilke Toro-retter spiser du i dag?Syvåringen elsker pakkene med Tikka Masala fra Toro, og det er vel det eneste vi bruker fra Toro. Og ertesuppe, men er usikker på om det er Toro. Utenom det, lages all mat fra bunnen hos oss. |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Hvilke Toro-retter spiser du i dag?Buljongterninger, et par-tre typer gryterett, og langpanne sjokoladekake. Og ja, glemte nesten spagettisausen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Spinoff: Hvilke Toro-retter spiser du i dag?Jeg glemte å nevne at vi rett som det er bruker blomkål- og brokkolisuppen til Toro. Men tilsetter mer grønt etc. selv.
![]() |
#130 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Hvilke Tororetter spiser du i dag?
Jeg kan virkelig ikke lage lasagne, og liker ikke de pakkene i butikken. Har du en ordentlig oppskrift så vil jeg gjerne ha den om du vil dele |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
|
![]() Sv: Spinoff: Hvilke Toro-retter spiser du i dag?Bruker ikke noe fra Toro tror jeg. Jeg hamstrer økobuljong (Kung Markatta) i alle typer i Sverige. Utrolig irriterende at disse ikke er å få kjøpt hjemme. Toro rett i koppen på tur og av og til som barnebursdagskake bruker jeg forresten. Men Tori blir ikke rik på meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Pauset
|
![]() Sv: Spinoff: Hvilke Toro-retter spiser du i dag?Jeg bruker kun en suppepose nå og da. Faktisk. Bruker stortsett flytende fond i stedet for buljongterninger. Det hender jeg bruker tacokrydder fra pose da, men thats it tror jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
I mål
|
Nå spør du ikke meg, men jeg lager denne, og den er kjempegod: |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Hvilke Toro-retter spiser du i dag?Supert! Tusen takk apan |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Eklektisk
|
Jeg kjenner at jeg må ha lasagneoppskriften din. |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Spinoff: Hvilke Toro-retter spiser du i dag?Jeg laget lasagne fra Trines matblogg i helgen, den ble knallgod!
![]() |
#138 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Spinoff: Hvilke Toro-retter spiser du i dag?Min lasagne har masse blåmuggost og revet parmesan i bechamelsausen. Den er i all beskjedenhet fantastisk.
![]() |
#139 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Spinoff: Hvilke Toro-retter spiser du i dag?Min lasagneoppskrift er vanligvis ca slik:
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Spinoff: Hvilke Toro-retter spiser du i dag?Jeg bruker nå åpenbart heller ikke Toro vaffelrøre.
![]() |
|
|