|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
Erfaren
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Julekalender til deg selv - har du det?Har julekalender fra lakris . Gleder meg til den . |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Aktiv
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Romerike
![]() ![]() |
![]() Sv: Julekalender til deg selv - har du det?I år skal jeg prøve en te-kalender for første gang. Er spent på den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Julekalender til deg selv - har du det?Kjenne eg har litt lyst på så skal sjå kva eg finn på butikkane! Nokon som har å anbefale som eg kan kjøpe i butikk og ikkje på nett?
![]() |
![]() |
#28 |
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
![]() Sv: Julekalender til deg selv - har du det?Jeg får pakkekalender med en venninne; jeg har lagd til henne også. Ellers ønsker jeg meg en flaxkalender også, ja, egentlig sjokolade og lakris også - men strengt tatt trenger vel ikke de to sistnevnte å være kalender da.
![]() |
#30 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Julekalender til deg selv - har du det?
Det er iallefall en del parfymer og lignende som har ulike kalendere. Jeg så på denne i fjor:
![]() |
#31 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Julekalender til deg selv - har du det?Babor sin har eg brukt kjøpe til søstera mi, men for meg som har et strengt hudregime med Shisheido så treng eg den ikkje.
![]() |
![]() |
#34 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Julekalender til deg selv - har du det?I fjor hadde jeg lakris i år prøver jeg Babor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Julekalender til deg selv - har du det?Eldste lager pakkekalender til meg.
![]() |
#36 |
kamerat
|
![]() Sv: Julekalender til deg selv - har du det?Jeg pleier å ha en lyxig sjokoladekalender, og dessuten har vi pakkekalender for hele familien, der alle får på omgang. Hvorfor er det liksom bare barna som skal ha det gøy?
![]() |
#37 |
på slep
![]() Sv: Julekalender til deg selv - har du det?Jeg kan tenke meg denne. :en om dagen er ikke nok:
![]() |
#38 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Julekalender til deg selv - har du det?Mannen lager pakkekalender til meg. I fjor hadde jeg tekalender også, men den var overpriset og ikke veldig bra syns jeg.
![]() |
#39 |
på slep
![]() Sv: Julekalender til deg selv - har du det?Ikke bare var det mange luker den var diger også.
![]() |
#40 |
Superaktiv
Medlem siden: May 2013
Hvor: Tromsø
![]() ![]() |
![]() Sv: Julekalender til deg selv - har du det?
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|