Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den NYE uendelige shoppingtråden

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-05-07, 10:39   #741
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den NYE uendelige shoppingtråden

Åh, jeg ville egentlig ha den i rødt jeg, men så ombestemte jeg meg. Denne er finere til jeans synes jeg, og den rød har samme stoff på overdelen som silkekjolen min. Dermed blir den litt lik.

Den er superdeilig på, skikkelig mage-kamuflasje!

Miss Norway er ikke aktiv  
Gammel 27-05-07, 10:55   #742
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Åh, jeg ville egentlig ha den i rødt jeg, men så ombestemte jeg meg. Denne er finere til jeans synes jeg, og den rød har samme stoff på overdelen som silkekjolen min. Dermed blir den litt lik.

Den er superdeilig på, skikkelig mage-kamuflasje!

Den var nyyydelig i rødt, men jeg klarer ikke å ha på meg rødt...litt rar.
Syntes det er utrolig pent på andre

Gammel 27-05-07, 10:57   #743
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Stilig bluse, Miss ! Er de allerede nedsatt ? Jeg er bare totalt blakk for tiden...

Gammel 27-05-07, 10:58   #744
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

Stilig bluse, Miss ! Er de allerede nedsatt ? Jeg er bare totalt blakk for tiden...

Ikke hos Cara ihvertfall

Gammel 27-05-07, 11:02   #745
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ikke på salg. Den kostet 138 Euro.

Gammel 27-05-07, 11:16   #746
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor kjøpte du den? Den var veldig veldig fin!

Gammel 27-05-07, 23:45   #747
Ginger2
Naiv og Super

Ginger2 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Disse ble innkjøpt i dag. Mine er beige, da, fant ikke bilde av dem.

Oh, mama! Er det normalt å få hjerteflimmer og sommerfugler i magen av sko?
Hvor bor disse lekkerbisknene?

Sist redigert av Ginger2 : 27-05-07 kl 23:46. Årsak: Må jo finne ut hvor de kan kjøpes!
Ginger2 er ikke aktiv  
Gammel 28-05-07, 10:53   #748
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Standard

Kjøpt i utlandet, men lever i beste velgående på Kamikaze Donna også.

Gammel 28-05-07, 12:10   #749
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 28-05-07, 18:40   #750
Chablis
Drømmer

Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Thomas toget regnjakkeThomastoget hettejakke

Brannmann sam pysjNext genser

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 28-05-07, 19:15   #751
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Thomas toget regnjakkeThomastoget hettejakke

Brannmann sam pysjNext genser

Hvor har du fått tak i Brannmann Sam pysj??
Har lett etter til Oliver med lys og lykt, har en i str.2 år som er altfor liten, men han bruker den fremdeles....YNDLINGSPYSJ m.a.o.
Kjøpte vår hos Barnegarderoben, men de har vært tomme en stund

Gammel 28-05-07, 19:55   #752
Chablis
Drømmer

Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Hvor har du fått tak i Brannmann Sam pysj??
Har lett etter til Oliver med lys og lykt, har en i str.2 år som er altfor liten, men han bruker den fremdeles....YNDLINGSPYSJ m.a.o.
Kjøpte vår hos Barnegarderoben, men de har vært tomme en stund

Den er kjøpt i den butikken her på ebay.
http://stores.ebay.com/THEFACTORYSHO...QQftidZ2QQtZkm

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 29-05-07, 14:56   #753
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har kjøpt meg sko i dag:

Agurke er ikke aktiv  
Gammel 29-05-07, 17:31   #754
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Lekre sko, Skrulla! Nå fikk jeg lyst til å danse tango.

Gammel 29-05-07, 20:32   #755
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har kjøpt meg en hvit bluse fra Saint Tropez og en blå dongeribukse idag. Jeg hadde prinsen på ryggen da jeg var i butikken hvor jeg kjøpte blusen, og spurte: "Vet du hvordan disse er i størrelsen"? De hadde kun M og XL - Jeg er en størrelse 40, og er derfor litt usikker på M, men dama (eller skal vi si ungdommen) presterte å si: Tror du den er for liten? - og henviste til den i XL...

Jeg kjøpte den i M...Og joda, den passer

Gammel 29-05-07, 20:39   #756
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg har kjøpt meg en hvit bluse fra Saint Tropez og en blå dongeribukse idag. Jeg hadde prinsen på ryggen da jeg var i butikken hvor jeg kjøpte blusen, og spurte: "Vet du hvordan disse er i størrelsen"? De hadde kun M og XL - Jeg er en størrelse 40, og er derfor litt usikker på M, men dama (eller skal vi si ungdommen) presterte å si: Tror du den er for liten? - og henviste til den i XL...

Jeg kjøpte den i M...Og joda, den passer

Jeg er en str. 36, og bruker ofte M også i str. Så det er jo ikke så rart. Men hun kunne jo sagt det på en finere måte: At M er nok mer riktig din størrelse, for XL blir altfor stor. Og hvis den ikke skulle passe kan du komme inn igjen.

Trulte er ikke aktiv  
Gammel 29-05-07, 20:48   #757
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Jeg er en str. 36, og bruker ofte M også i str. Så det er jo ikke så rart. Men hun kunne jo sagt det på en finere måte: At M er nok mer riktig din størrelse, for XL blir altfor stor. Og hvis den ikke skulle passe kan du komme inn igjen.

Neida, det er sant. Hadde de hatt L har jeg nok kjøpt det altså. Men XL da....Det er da litt forskjell mellom M og XL...Jeg må vel innrømme at jeg kanskje var litt dramaqueen altså, men likevel da.

Gammel 29-05-07, 22:40   #758
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Endelig har disse i hvitt funnet veien hjem i skapet mitt:

Gammel 29-05-07, 23:00   #759
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Så søte sko, LilleLeo De kunne jeg godt tenkt med i både rødt og hvitt

Gammel 30-05-07, 10:34   #760
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Disse bor nå hos meg.

Hvorfor kommer ikke bilde opp ??

Obelix er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:59.