Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Garderobeløsning rundt seng?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-11-14, 23:41   #9
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Garderobeløsning rundt seng?

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Korleis er det å sove med noko over seg? Eg er ingen fengshui-type altså, men innbille meg det føles litt :etelleranna:

Vi har ei bokhylle, tror det er en 1*5 expedit, hengende over senga. Det sto en på hver side ned også, men forrige eier fant ut at de to som sto, de var jo LØSE, så de kunne de ta med seg, den som hang fast var jo ikke det.... Ehh, ja, for de utgjorde jo ikke en helhet? De kunne med fordelt tatt alt eller ingenting, men greit. Vi har ikke giddet ta den ned.

Det merkes ikke at den er der, i alle fall. Nå har np jeg hatt skap over senga i min oppvekst også jeg, men ikke over hodet da. Uansett, når jeg sover, så sover jeg, også i køyseng, så å ha skap over senga hadde virkelig ikke plaget meg.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:06.