|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
Se resultatene: Likte foreldrene dine å lage mat i oppveksten din, og liker du det nå? | |||
Foreldrene mine så matlaging som et nødvendig onde, og det gjør jeg også |
![]() ![]() ![]() ![]() |
10 | 6,80% |
Foreldrene mine så matlaging som et nødvendig onde, jeg er middels opptatt av å lage mat |
8 | 5,44% |
Foreldrene mine så matlaging som et nødvendig onde, jeg er glad i å lage mat |
27 | 18,37% |
Foreldrene mine var middels opptatt av matlaging, jeg ser matlaging som et nødvendig onde |
10 | 6,80% |
Foreldrene mine var middels opptatt av matlaging, og det er jeg også |
22 | 14,97% |
Foreldrene mine var middels opptatt av matlaging, jeg er glad i å lage mat |
30 | 20,41% |
Foreldrene mine var glade i å lage mat, jeg ser matlaging som et nødvendig onde |
5 | 3,40% |
Foreldrene mine var glade i å lage mat, jeg er middels opptatt av matlaging |
3 | 2,04% |
Foreldrene mine var glade i å lage mat, og det er jeg også |
30 | 20,41% |
Brokkoli har aldri passet bedre som svaralternativ |
2 | 1,36% |
Deltakere: 147. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#33 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Matlaging igjen: Matlaging i oppveksten vs. matlaging som voksenBegge mine foreldre tror jeg utviklet mer interesse for matlaging da de nærmet seg 40-50, før det tillot ikke økonomien store sprell og det var mest hverdagsmat, med unntak for søndagsmiddager. Etter at pappa fikk hjerteinfarkt som 40-åring ble han mer opptatt av sunn mat og særlig fisk, og ble etterhvert veldig god på mer avanserte ting, med grundig følging av oppskrifter. Mamma er mer som meg som finner på ting underveis. Jeg fikk slippe tidlig til på kjøkkenet med både middagslaging og baking, og det har nok bidratt til gleden min over å lage mat og eksperimentere. Jeg må dog medgi at med små og til dels kresne barn har gleden blitt litt borte, men jeg satser på at den kommer igjen.
|
|