|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#102 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Spinoff: Hvilke Toro-retter spiser du i dag?Toro: Buljongterninger og av og til bruker jeg viltsausen som utgangspunkt for gryte med reinsdyrskav. Den utvides veldig da i forhold til utgangspunktet, men blir allikevel et enkelt og kjapt alternativ.
![]() |
#103 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Hvilke Toro-retter spiser du i dag?Bruker veldig lite Toro nå for tiden, men har lagd min dose av gryteretter/sauser og supper opp gjennom årene. Nå klarer jeg ikke lenger den bismaken jeg synes man får. Det vi fremdeles av og til bruker er brownies og kjøttkakesaus. Jeg koker sjelden kraft, men kjøper fond på flaske. Det hender jeg bruker ferdig tomatsaus på glass, det finnes noen som ikke er så verst og bernaisesaus har jeg ikke fått til enda, såd et kjøper jeg også på kartong. |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Spinoff: Hvilke Toro-retter spiser du i dag?Jeg kan lage bearnaisesaus fra bunn, men jeg jukser og lager med bearnaiseessens. Det er mye enklere, og uansett smaker det mye bedre enn posesaus.
![]() |
![]() |
#105 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Spinoff: Hvilke Toro-retter spiser du i dag?Trur eg vinne denne lista
Sist redigert av Tussa : 14-11-14 kl 13:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Spinoff: Hvilke Toro-retter spiser du i dag?Brownies. Nam!
![]() |
#107 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Spinoff: Hvilke Toro-retter spiser du i dag?
Åh, jeg anbefaler deg å prioritere dette, hjemmelaget bearnaise er så utrolig godt.
Jeg har sett slik essen, men aldri prøvd, er det bare å bruke denne på samme måte som bruker reduksjonen man lager når man starter på scratch? Og er den syrlig nok?
![]() |
#108 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Spinoff: Hvilke Toro-retter spiser du i dag?Ja, den er syrlig, men jeg liker bearnaisesaus kvass så jeg bruker mer av den enn jeg har sett i oppskrifter. Men nå skal det sies at det er så sjelden vi har saus til middagen at det sikkert er to år siden sist jeg laget bearnaise.
![]() |
![]() |
#109 |
Rockesøster
|
Jeg lurer på om jeg skal gi den et forsøk, jeg er også glad i skikkelig syrlig bearnaise.
![]() |
#110 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Spinoff: Hvilke Toro-retter spiser du i dag?En, og det er brownies.
![]() |
#111 |
Tankefull
|
Jeg fikk virkelig sjokk da jeg smakte ekte moussaka for første gang! Jeg forstår virkelig ikke at Toro sin variant har fått det navnet engang.
![]() |
#112 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Hvilke Toro-retter spiser du i dag?Lasagnen bruker vi en del. Ungene kan ikke fordra min hjemmelagede lasagne
![]() |
#114 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Hvilke Toro-retter spiser du i dag?Henger meg på listen til Tussa, men boller, pizzadeig og vafler bruker jeg ikke i posevariantene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: Spinoff: Hvilke Tororetter spiser du i dag?Vi elsker Toro vi....
![]() |
#116 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Spinoff: Hvilke Toro-retter spiser du i dag?Som jeg skrev i den andre tråden: |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Spinoff: Hvilke Toro-retter spiser du i dag?Jeg bruker buljongterningene, ellers ertestuing kanskje en gang i året eller så.
![]() |
#118 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Spinoff: Hvilke Toro-retter spiser du i dag?Ja, jeg lager aldri pasta eller fiskekaker, og oftest ikke kjøttboller heller. Fiskegrateng er også oftest Findus.
![]() |
#119 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Spinoff: Hvilke Toro-retter spiser du i dag?Kanskje buljongterninger hvis det er Toro (men tror det er Knorr). Min datter trodde faktisk tomatsuppe het "Toro" opp til 2. klasse siden de fikk Toro tomatsuppe på AKS.
![]() |
#120 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: Spinoff: Hvilke Toro-retter spiser du i dag?Toro sin lasagne har jeg smakt en gang og den var skrekkelig. Litt morsomt at det er en av Toro-favorittene. Jeg kan godt spise mexicansk-gryte og synes det er snadder, spesielt med litt ost på toppen.
![]() |
|
|