Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Juleplanleggingstråden 2014

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-11-14, 06:10   #1
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juleplanleggingstråden 2014

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg har kjøpt en bok som heter Verdens fineste julefortellinger, som inneholder 17 historier knyttet til jul. Her finner du Dickens, Truman Capote,Tolstoj, Barbra Ring, Elsa Beskow, Selma Lagerlöf, Tove Jansson og Juleevangeliet, blant annet. Jeg gleder meg til å lese den med Hiawata!
https://www.ark.no/ark/boker/Bull-Gu...5#.VGUfOoi5SrU Den er på salg nå!

Takk for tips! Boka er bestilt og hentes i butikk senere i dag.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-14, 07:59   #2
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Den boken var fin, tror nok storebror ville sette pris på den. Synd det ikke er 24 fortellinger, hadde blitt en fin julekalender.

Jeg vil heller ha kvalitet framfor kvantitet. Endel av disse er altfor lange til å lese på en kveld, men tenker at å lese fra denne allikevel skal være i opplevelseskalenderen innimellom. Her får han jo høre noen virkelige klassikere.

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Takk for tips! Boka er bestilt og hentes i butikk senere i dag.

Jeg leste litt i går kveld, og gleder meg til å lese dem med Hiawata! Noen har jeg lest før, andre ikke.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-14, 09:24   #3
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg vil heller ha kvalitet framfor kvantitet.

Ja, jeg er enig i det altså. Jeg bare tenkte det var mulig å kombinere. Vi skal handle litt i morgen, så jeg skal ta Klikk & Hent før vi drar. Jeg ser fram til koselige førjulskvelder med denne.

Gammel 14-11-14, 09:35   #4
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Vi har bestilt den her, gleder meg til å lese den.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-14, 09:40   #5
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Ja, jeg er enig i det altså. Jeg bare tenkte det var mulig å kombinere. Vi skal handle litt i morgen, så jeg skal ta Klikk & Hent før vi drar. Jeg ser fram til koselige førjulskvelder med denne.

Jada, ser den. Men jeg falt sånn for at de ikke hadde gått for "Disneyversjonen" og kuttet ned og vennliggjort, men latt klassikerne stå. Jeg er jo veldig glad i Truma Capote (han som skrev Breakfast at Tiffany's) for eksempel, og jeg gleder meg til å lese hele Nøtteknekkeren sammen med Hiawata.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:22.