Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Ferie i Troms og Nordland

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-11-14, 00:10   #21
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ferie i Troms og Nordland

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Hele familien min kommer fra Lenvik, så er dit jeg skal. Det er jo ikke like ved Senja akkurat, men de fleste vet ikke hvor Lenvik er, så Senja er nærme nok.

Jeg og min store slekt på morsida er også derfra, tipper vi er tremenninger eller noe slikt da

Gammel 07-11-14, 14:59   #22
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Flubby, her.

Jeg og min store slekt på morsida er også derfra, tipper vi er tremenninger eller noe slikt da

Jeg har store deler av slektstreet mitt på My Herritage om du vil sjekke. Traff pappas tremening i sommer, og det var kjempekoselig. Hun var veldig inni dette med slektsforskning, så fikk vite masse.

Sist redigert av Joika : 07-11-14 kl 15:54.
Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-14, 15:22   #23
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg har store deler av slektstreet mitt på My Herritage om du vil sjekke. Traff pappas tremening i sommer, og det var kjempekoselig. Hun var veldig inni dette med slektsforskning, så fikk vite masse.

Gjelder deg også EA. Så moro om vi skulle være i slekt da!

Send meg link, så skal jeg sjekke Jeg driver ikke med slektsforskning, men tanta mi er ivrig, og har slektstreet nedtegnet helt bak til 1500-tallet i allefall

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:00.