|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor skal vi egentlig på ferie?Ah, takk for svar. Hersonissos har jeg jo til og med vært i (på?). Men det er snart 35 år siden... |
|
|
|
|
|
#63 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Hvor skal vi egentlig på ferie?
Kan man reise til Plaka og Spinalonga fra Naxos (har lest Øya av Victoria Hislop og mener å huske Naxos - har en drøm om å komme ut til Spinalonga) - i så tilfelle må jo det være en fantastisk dagstur Tallulah!
|
|
|
#70 |
|
|
Ganske mange bilvrak i bunnen av en dal, husker jeg. Og noen rare rustne båter på toppen (!) av samme dalen. |
|
|
|
|
|
#71 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor skal vi egentlig på ferie?Kypros vil du til.
|
|
|
#72 |
|
Glamorøs
|
Fortell mer da!
|
|
|
#73 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor skal vi egentlig på ferie?Jeg hører veldig mye fint om Korsika av mine britiske venner. Visstnok skal det være milevis med flotte hvite sandstrender sør på øya.
|
|
|
#76 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hvor skal vi egentlig på ferie?Hyl, jeg får lyst til å reise til alle disse stedene dere nevner! Men nå blire Hellas altså. Tror jeg. Jeg må bare finne en god kombo av billig fly, billig hus, nydelig strand og en ruin.
|
|
|
#77 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Hvor skal vi egentlig på ferie?På vestkysten av Kypros er det mange rester etter romerne: amfiteateret og en praktfull villaruin med nydelige mosaikker. I Paphos er det en festning fra tiden da venetianerne rådet over øya, øya har en rik historie helt frem til i dag hvor nordøstdelen av øya er okkupert av Tyrkia. Strendene er skjønne. Jeg tror ikke dere vil til aiya napa eller fig tree bay, men til vestkysten.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#79 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hvor skal vi egentlig på ferie?Eller dette. Stort klarere blir det ikke. http://media-cdn.tripadvisor.com/med...o-spiaggia.jpg |
|
|
|
![]() |
|
|