Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva ønsker du deg til jul?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-11-14, 20:24   #41
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva ønsker du deg til jul?

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Jaktradio skal pappa få, så helt skivebom for min del er det jo ikke.

Ja der kan du se.

Radioen jeg har virker bare når den selv vil, og det passer stort sett veldig dårlig.

Gammel 05-11-14, 13:47   #42
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kom på en ting til, steiketakke til sveler, flatbrød og lefser!

Gammel 05-11-14, 14:23   #43
Novla
Bør lage seg en tittel selv

Novla sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Bøker generelt, og Madhur Jaffreys Curry Easy og Curry Easy Vegetarian spesielt
Slumrebukse i ull, type Janus eller Devold
Gavekort på spa

Gammel 05-11-14, 15:07   #44
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Butler. Hest. Villa.

Usikker på om jeg har vært snill nok i år.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-14, 16:05   #45
shute
prokrastinator

shute sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Strikkesokker
Ymse tegneseriebøker (siden jeg leser alt annet på Kindle nå), særlig:
Munch - av Steffen Kværneland
Fotnoter i Gaza - av Joe Sacco
Skyttergravskrigen - av Jacques Tardi
Abonnement på Pondus
Abonnement på Dagens Næringsliv helg og/eller digitalutgaven
Abonnement på Klassekampen lørdag
Teater-/konsert-/kinobilletter med følge eller barnevakt
Hjemmelaget mat eller julegodis
Skinnhansker
Enkelt sølvkjede til hverdagsbruk
Eksepsjonelt god sjokolade
Pen ullbuff
...og et maleri av Gunn Vottestad, men det er for dyrt til å være aktuelt, egentlig.

Gammel 05-11-14, 16:25   #46
Fuja
Superaktiv

Fuja sin avatar

Medlem siden: May 2013
Hvor: Tromsø
Fuja er litt kulFuja er litt kul
Standard

SSD
Penger til ny dyne
Windows 8.1
Gavekort på spa
Deler til Cuisine Partitur
Hyrule Warriors
Pene ørdedobber
10L gryte
Wok panne

Fuja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-14, 19:05   #47
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Ny kindle
Bøker
Korte gummistøvler
Kraftig lommelykt
Brødrister
Brukte servisedeler
Ullfleecejakke
Nye langrennsski
iPad
Dab-radio
Hundetreningsvest
Ullpledd
Termodyner og puter
Tursokker
Sjampo
Glomma kommode
Bilvask
Marmot helium vintersovepose
Hogback Ultralett telt
GoLite ryggsekk 50l
Varme vinterstøvler
Kløv til hunden
Smørbutt
Varm lue med klaffer
Turtermos
Skinn av villsau eller pelssau
Nye briller
Lett dunparkas
Ullsinglets
Innvendig dørmatte
Sengesett
MacBook Air
Espressobønner
Stige
Kuskinn

En god del kan kjøpes brukt.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-14, 20:47   #48
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Cardigan i kashmir
Sjal (Hermes silkesjal, som jeg har sett meg ut)
Varm jakke
En diamantring fra Cartier (Obs! Ikke fra min mann, vi har tross alt fellesøkonomi!)
Sengetøy i egyptisk bomull, inspired by FPs nylige tråd

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-14, 20:57   #49
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ønsker meg den nye boken til Marte Michelet; Den største forbrytelsen, en tykk, lang og god morgenkåpe, smykker fra http://www.pill.se.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-14, 13:19   #50
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Egentlig ønsker jeg meg dypt og inderlig denne morgenkåpen fra Kashmina. Men prisen er bare helt, helt feil!

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-14, 13:26   #51
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sykkelutstyr - hansker, sko etc.
Ullundertøy
Kartell-lampe
Spisestue
Gulvlampe fra Kremmerhuset (gul!!!)
Skinnhansker

Gammel 06-11-14, 14:08   #52
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Dette må være den første julen der jeg begynner å gå tom for realistiske ønsker, sånn forutenom stort hus innenfor skolekretsen, ny bil og en absurd lottopremie til å finansiere dette og ha masse igjen .

Jeg har blitt bortskjemt. Jeg har "alt". Ja, bortsett fra det jeg nevnte over der da, som egentlig er det eneste jeg virkelig vil at vi skal bruke penger på akkurat nå.

Men, noe kan jeg alltids hoste opp:
Swims Vinterjakkeparkas med tynn dunjakke under. Jeg trenger den.
Kule sko
Holzweilerskjerf
Rancilio Silvia med kvern
Kjøkkenredskap i alle sjangre.
Spisestuestoler. Type Mauren, eller Wegeners Y-stol (beskjedent ja, jeg vet).
Tallerkener, skåler, lysestake osv. fra Butikker Jeg Liker (Rochermannen vet som regel hva det dreier seg om). Og jeg "trenger" nye hverdagstallerkner.
String hyllesystem for en hel vegg på stua (kommer aldri til å skje, men det er jo lov å ønske seg hva man vil).
Rød, stor bacalaokjele fra Le Creuset.

Gammel 06-11-14, 14:09   #53
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Jeg har visst kjøpt en absurd dyr julegave til mannen, så jeg trenger nok ikke ønske meg noe - blir smuler på oss andre tenker jeg. Fort gjort.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:19.