Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Har du latt håret bli grått?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Har du latt håret blir grått?
Ja, og eg er under 40 5 4,59%
Ja, og eg er over førti 8 7,34%
Nei. Ikkje enno 53 48,62%
Nei, erru gærne? 43 39,45%
Deltakere: 109. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-10-14, 20:29   #11
Albertine
Bør lage seg en tittel selv

Albertine sin avatar

Medlem siden: Oct 2014
Blogginnlegg: 38
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du latt håret bli grått?

Jeg var blond som ung, en farge som etterhvert ble mer askeblond/kommunegrå. Hår med naturlige krøller har lett for å se tørt ut, så for å få litt liv i håret har jeg farget det i litt mørkere toner med varierende grad av rødt i. I sommer gikk jeg bananas i hårfargehyllene på Drogerie Markt i Flensburg (hvem kan gå forbi hårfarge til 2 euro?) og nå har jeg nesten svart hår med masse, masse rødt i. Middelaldrende som jeg er forventet jeg å få tilbakemeldinger på at jeg var desperat og i full krise, men folk synes det er kult. Og jeg som begynte å leke med tanken på å mykne på fargen og forberede siste fase, Grått før Døden.

Vel, jeg begynner å bli lei av å farge hver tredje uke. Jeg føler at jeg må farge så ofte fordi etterveksten virker så lysende grå mot det røde og når jeg kjører forbi flyplassen på vei til jobb er jeg redd for at pilotene skal tro at det er rullebanen, men jeg er altså åpen for å gradvis gå tilbake til det opprinnelige. Kanskje.

Albertine er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:19.