|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Lett formingsmasse som beholder struktur og størrelse under herdingJeg har lyst til å lage en slik |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Lett formingsmasse som beholder struktur og størrelse under herdingJeg lurer på om cernit kan brukes? Jeg har aldri forsøkt det selv, men lurer på om jeg har hørt om det til lignende prosjekter. (Mulig de ikke var like detaljerte, dog.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Sv: Lett formingsmasse som beholder struktur og størrelse under herdingTakk for svar! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() Sv: Lett formingsmasse som beholder struktur og størrelse under herding
![]() |
#6 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Lett formingsmasse som beholder struktur og størrelse under herdingCernit tror jeg kan funke. Jeg har laget ganske små og detaljerte ting i det. Men sikkert lurt å prøve med en liten bit før du kjøper en diger pakke, sånn at du ser om du klarer å forme den detaljert nok. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
![]() Sv: Lett formingsmasse som beholder struktur og størrelse under herdingFantastisk! Da ser det ut for at jeg har litt å velge i, tusen takk |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lett formingsmasse som beholder struktur og størrelse under herding(Jeg slettet et innlegg med enormt bilde) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
![]() Sv: Lett formingsmasse som beholder struktur og størrelse under herding
Oi, dette så jo genialt ut! Men om det må bestilles fra utlandet er jeg redd jeg ikke har tålmodighet til å vente |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
![]() Sv: Lett formingsmasse som beholder struktur og størrelse under herdingVeldig bra å høre. Inneholder det noen giftstoffer? Det skal jo være på et barnerom, og sånn i tilfelle snuppa skulle greie å få tak i det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Lett formingsmasse som beholder struktur og størrelse under herdingHvor stor skal den være? Hvis den skal henge over senga og ha gardiner i deg, så kan du ikke bruke cernit. Da blir det for tungt. Skal det være en liten vekkdekorasjon, så kan du bruke cernit. Cerniten blir hard og herder godt, men den blir tung i egenvekt om dette skal være en stor sak.
![]() |
#13 |
![]() Sv: Lett formingsmasse som beholder struktur og størrelse under herdingJa, den skal bli ca 20-30 cm bred, og ha gardiner festet - selv om jeg kan ordne med at sistnevnte blir festet i veggen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
![]() Sv: Lett formingsmasse som beholder struktur og størrelse under herdingMå bare skryte litt av nerdeportalen.no som ringte meg for å høre om jeg var interessert i å avvente forsendelsen noen dager for å se om noen andre bestilte noe derfra slik at frakten kunne bli billigere for oss (varen + frakten er allerede betalt, men vi skulle få det refundert eller tilgode i nettbutikken). Fikk også tips om litt nytt materiale de skal ta inn og i det hele tatt en hyggelig og informativ prat med innehaver. Skikkelig god kundeservice med andre ord! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lett formingsmasse som beholder struktur og størrelse under herdingDet finnes sengehimmel holdere for vegg: http://linnieshusoghjem.blogspot.no/...nsesserom.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
![]() Sv: Lett formingsmasse som beholder struktur og størrelse under herdingJa, jeg har to ulike typer sengehimmelholdere, men tror muligens de blir for store for krona så jeg får se om jeg kan bruke noe av det eller om jeg må lage en egen variant (men det skal uansett ikke bli noe problem). Takk for tips! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|