Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Vi som fascineres av FINN (versjon III)

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-10-14, 17:10   #561
Simone
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2007
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vi som fascineres av FINN (versjon III)

Eg hadde nok vore ein smule skeptisk til å kjøpe den tomannsboligen der. Ser for meg diverse samarbeidsproblemer

Gammel 20-10-14, 17:52   #562
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Ja, det ser jeg jo, men hva skulle man skrevet? "Naboens hus er kjempestygt, håper du vil kjøpe likevel"?

De fleste vil vel inn i et homogent naboskap hvor barna omtrent leker med hverandre. Men det holder med at naboer er fredlige og i et sameie, som her tomannsbolig, betaler sin del av vedlikeholdet, her felles tak, og forsikringene. Her kan det være ulik interesse for vedlikehold.

Gammel 21-10-14, 21:40   #563
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

32 bilder av lekker bolig, men på det 33. er det en overraskelse.

http://www.finn.no/finn/realestate/h...nkode=52488339

Jeg kjenner verken til hus eller eiere. Heller ikke annonsen sier et ord om del to av boligen.

Til tross for en heller mindre pen nabo, så ble denne halvdelen solgt for mye over prisantydning!

http://www.adressa.no/nyheter/okonom...le10258037.ece

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv  
Gammel 21-10-14, 21:48   #564
Input

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

De fleste vil vel inn i et homogent naboskap hvor barna omtrent leker med hverandre. Men det holder med at naboer er fredlige og i et sameie, som her tomannsbolig, betaler sin del av vedlikeholdet, her felles tak, og forsikringene. Her kan det være ulik interesse for vedlikehold.

Jada, enig i det, men igjen: hvordan mener du man skal skrive det i en annonse?

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 22-10-14, 15:43   #565
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jada, enig i det, men igjen: hvordan mener du man skal skrive det i en annonse?

Savnet opplysninger om felles plikter og kostnader. Men igjen, det er kjøpers plikt å spørre. Og interessenter har ikke manglet. Men den naboen skiller seg ut i det nabolaget, derfor naturlig å være nysgjerrig.

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Til tross for en heller mindre pen nabo, så ble denne halvdelen solgt for mye over prisantydning!

http://www.adressa.no/nyheter/okonom...le10258037.ece

Får tomannsboliger til 8 mill her. Men ikke med utleie, gangavstand til en by og den utsikten. .

Gammel 28-10-14, 00:27   #566
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kom over denne under avdeling for kunst. Oljemaleri av Adolf Hitler, anyone?

-ea- er ikke aktiv  
Gammel 28-10-14, 09:25   #567
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Neket er ikke aktiv  
Gammel 29-10-14, 08:05   #568
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ok, denne ble jeg fascinert av: Hus med "alt" (søyler, buevinduer, artig utforming på terassegjerdet, marmor...), og "bare" halvtimen å kjøre fra en småby. Gitt bort for pengene.

(16 mill!!! )

http://www.finn.no/finn/realestate/h...ckthrough=true

Gammel 29-10-14, 09:57   #569
Bamsemums

Bamsemums sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Ok, denne ble jeg fascinert av: Hus med "alt" (søyler, buevinduer, artig utforming på terassegjerdet, marmor...), og "bare" halvtimen å kjøre fra en småby. Gitt bort for pengene.

(16 mill!!! )

http://www.finn.no/finn/realestate/h...ckthrough=true

15min fra meg det der Flott hus, og fin pris!

Gammel 29-10-14, 10:13   #570
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er spent på hva de får, må jeg si, jeg syns prisen virker helt bortinatta...

Om man liker huset er selvsagt en smakssak.

Gammel 29-10-14, 10:19   #571
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Oi, det var litt av et hus!

Jeg lurer dog også på hvordan markedet er for 16-millionershus i den delen der av landet, det kan da ikke være MANGE som i det hele tatt har råd til noe sånt? Og en halvtime fra en småby kan knapt sies å være sentralt, heller.

Huset ble bygget i 2007, kjenner jeg er litt nysgjerrig på hvem som har bygget det, og ikke minst hvorfor de selger etter så kort tid.

Timar er ikke aktiv  
Gammel 29-10-14, 10:21   #572
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Standard

Det finnes jo mye penger i den regionen, men jeg har intrykk av at det folk gjerne vil bo sentralt?

Strandlinje er jo sjelden, da. Begriper ikke hvorfor man har fått lov til å bygge sånn, men det er selvsagt verdt en del.

Gammel 29-10-14, 15:16   #573
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Standard

Det finnes jo mye penger i den regionen, men jeg har intrykk av at det folk gjerne vil bo sentralt?

Strandlinje er jo sjelden, da. Begriper ikke hvorfor man har fått lov til å bygge sånn, men det er selvsagt verdt en del.

Tipper dagens eiere er blitt rike på møbel, pizza eller fisk. . Og det er nok flere familier.

Men tenk så deilig sted for barn. Stor plass, mange gjemmesteder og bading. Mine ville elsket et sånt sted. Med eget rom for utkledning.

Gammel 29-10-14, 15:22   #574
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Helt fantastisk utsikt, da

Snippa er ikke aktiv  
Gammel 29-10-14, 15:33   #575
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Standard

Det er det jo overalt der oppe. Vanskelig å unngå, nesten.

Gammel 29-10-14, 18:30   #576
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Tror jeg ville sjekket alle papirer ekstra nøye, ser det ligger i et område som er regulert til jordbruk og friluft...

Gammel 29-10-14, 20:49   #577
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Noen som har lyst på "ny", retro og matchende framskap og skjenk!?

Gammel 29-10-14, 22:11   #578
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er spent på hva de får, må jeg si, jeg syns prisen virker helt bortinatta...

Jeg syntes det var billig i forhold til hva jeg hadde gjettet om jeg ikke visste prisen. Her jeg bor går et renoveringsobjekt for 4-5 millioner omtrent. Det er jo rett ved Stavanger, men allikevel på bøgda. Vi kan selge rekkehuset vårt for 4 millioner, men skal vi ha enebolig må vi opp i 6-7, om vi ikke skal ha et oppussingshelvete. Nå vet jeg ikke hvordan prisene er der da, men her er det helt vilt.

Gammel 30-10-14, 17:19   #579
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Det var en drøy pris synes jeg. Spent på om de får den prisen

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 30-10-14, 17:34   #580
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er masse slike hus akkurat der, av en aller annen grunn. Vi har hatt hytte bare noen minutter unna, og moret oss alltid stort over sveitservillaer med gress på taket størrelse dinosaur og sånn på kjøreturen fra byen og inn.

Tallulah er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:38.