|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
maler
|
Sv: Hva får barna deres til jul i år?De finnes i flere farger ja. Jeg får ikke lagt inn bilde fra ipad (hvordan gjør man det?), men google kapla og farger så ser du. Jeg kjøpte en sånn gedigen boks med vanlige, men litt farger kunne vært fint.
|
|
|
#42 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva får barna deres til jul i år?Ja, jeg fant noen med farger nå, takk for tipset!
|
|
|
#43 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva får barna deres til jul i år?Minste på 2 år skal få sånn sittekoffert (planlegger tur til sommeren) og så vurderer jeg en gravemaskin. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Ad astra
|
Sv: Hva får barna deres til jul i år?
Dette var jo en strålende ide - tror jeg låner den til Junior på 4. Ungene har fått beskjed om at julegavene blir litt mer beskjedne i år enn vanligvis, vi har bestilt familietur til London uka etter nyttår, så det blir en slags fellesjulegave til alle. (Når knøttet kommer til våren blir det nok mindre reising en stund...
|
|
|
#45 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Sv: Hva får barna deres til jul i år?Skatten (12) får slalomski (og støvler om han renger det)
|
|
|
#46 |
|
nju nja njo
|
Sv: Hva får barna deres til jul i år?Største på fem skal få ski for det trenger hun. Hun ønsker seg diskokule til å ha på rommet så det skal jeg viderebringe til slekt som spør.
|
|
|
#47 |
|
flisespikker
|
Sv: Hva får barna deres til jul i år?Toalettveske har jeg forresten også tenkt på. Kanskje med litt "utstyr" i - tannbørsteboks, kam, deodorant og sånt.
|
|
|
#48 |
|
Drømmer
|
Sv: Hva får barna deres til jul i år?Han får radiostyrt bil,lego technicog skylanders trap. Sist redigert av Chablis : 17-12-14 kl 11:03. |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva får barna deres til jul i år?Eldste får pulsklokke og polaroidkamera |
|
|
|
|
|
#50 |
|
maler
|
Sv: Hva får barna deres til jul i år?Jeg kommer til å kjøpe en ukulele til femåringen og ei tromme til toåringen tror jeg. Svigerfamilien synes jeg er gal som frivillig oppfordrer til lydproduksjon.
|
|
|
#51 |
|
Like blid
Medlem siden: Jun 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva får barna deres til jul i år?3 av dem får sovepose, nest eldste er konfirmant til våren og får storsølja til bunaden. |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Hva får barna deres til jul i år?Aner ikke. De er altfor bortskjemte og har alt de trenger. |
|
|
|
|
|
#53 |
|
Personlig pessimist
|
|
|
|
|
#54 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Langrennsutstyr: Ja, enig. Det er jo også noe som blir jevnlig brukt. |
|
|
|
|
|
#55 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva får barna deres til jul i år?Jeg skjønner jo at barn kan bli skuffet over gaver, spesielt om det er noe de ikke liker.
|
|
|
#56 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva får barna deres til jul i år?Jeg hadde ikke likt å få telt og primus, jeg heller.
|
|
|
#57 |
|
flisespikker
|
Ja, så klart. Hvis det er noe de ikke liker, og det dessuten er noe som betyr at de senere må gjøre noe de ikke liker, så er det jo enda mer forståelig.
|
|
|
#59 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva får barna deres til jul i år?Minsten skal få en sånn Fisher Pricegarasje, men jeg aner ikke hva fireåringen skal få. Han ønsker seg en cello (!), men det tror jeg ikke er aktuelt på noen år enda.
|
|
|
#60 |
|
flisespikker
|
Eller kanskje de liker å gå på ski. Det hender visst også, har jeg hørt.
|
![]() |
|
|