|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#181 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal du ha til middag i dag? Ny trådHjemmelaget taco |
|
|
|
|
#182 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal du ha til middag i dag? Ny trådGrandiosa. |
|
|
|
|
#183 |
|
koko
|
Sv: Hva skal du ha til middag i dag? Ny trådSa jeg fiskegrateng? "Men mamma, du sa jo forresten at vi skulle få risgrøt i dag!"
|
|
#184 |
|
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skal du ha til middag i dag? Ny trådHjemmelagd lasagne og hvitløksbaguetter.
|
|
#185 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Sv: Hva skal du ha til middag i dag? Ny trådHjemmelagde kyllingnuggets, potetbåter og ovnsbakte grønnsaker. |
|
|
|
|
#186 |
|
|
Sv: Hva skal du ha til middag i dag? Ny trådMiddagen i dag ble på lekeland, hamburger og pannekaker.
|
|
|
#187 |
|
flisespikker
|
Sv: Hva skal du ha til middag i dag? Ny trådI går: Hønsefrikasse (kokte høns i trykkoker med grønnsaker, lagde lys saus av kraften etterpå, plukket kjøttet av beina og la det tilbake i sausen) med potetstappe og brokkoli til.
|
|
#188 |
|
Sv: Hva skal du ha til middag i dag? Ny trådI dag tar vi bare opp noe fra fryseren... |
|
|
|
|
#189 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hva skal du ha til middag i dag? Ny trådDet hørtes godt ut, Skilpadda! |
|
|
|
|
#191 |
|
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
Sv: Hva skal du ha til middag i dag? Ny trådJeg hadde rester av klubb stekt på panna mens mannen og ungene storkoste seg med ost og kjeks; brie var det eneste mannen syntes ble litt for stramt men det gjorde ikke noe for den likte begge ungene.
|
|
#192 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Sv: Hva skal du ha til middag i dag? Ny trådHadde mye rester fra i går. I kveld har jeg stekt opp kjøttkaker, så da er mandagsmiddagen i boks. |
|
|
|
|
#193 |
|
Sv: Hva skal du ha til middag i dag? Ny trådI dag blir det øko medisterkaker med surkål, brun saus, grønnsaker og poteter |
|
|
|
|
#194 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Hva skal du ha til middag i dag? Ny trådI går spiste jeg og en venninne kinesisk mat ute. I dag blir det bakt potet med sprøstekt bacon, mais, rødløk, revet ost, kryddersmør og rømme.
|
|
#195 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Hva skal du ha til middag i dag? Ny trådI går laget jeg en kjapp og deilig tacograteng. I dag tenkte jeg å lage hjemmelagde pølser med grillet paprikablanding til.
|
|
#196 |
|
flisespikker
|
Sv: Hva skal du ha til middag i dag? Ny trådJeg har laget middagsplan, så jeg vet allerede hva vi skal ha til middag i dag!
|
|
#198 |
|
*_*
|
Sv: Hva skal du ha til middag i dag? Ny trådI dag skal jeg forresten ha dessert som hovedrett på en måte. Skal til ei venninne og lage søt gresskarpai. Har med et egetdyrket gresskar fra hagen min, og vi skal drikke vin og spise take away-pizza mens vi får has på gresskaret.
|
|
|
#199 |
|
koko
|
Sv: Hva skal du ha til middag i dag? Ny trådKjøttkaker i brunsaus. Poteter, makaroni (får en gjest som ikke spiser potet), gulrot og kål til.
|
|
#200 |
|
flisespikker
|
Sv: Hva skal du ha til middag i dag? Ny tråd
I en kjøttbutikk i kjelleren på Gunerius - de har ferske, hele høns til 35 kr stykket.
![]() |
|
|