Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Lavterskel-Halloween (igjen)

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-10-14, 09:40   #11
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv

Mrs. S sin avatar

Medlem siden: Sep 2011
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Lavterskel-Halloween (igjen)

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

I Oslo kjøpes det på Yara på Alnabru/Brobekkveien. Det kan oppbevares i fryser, men reduseres relativt hurtig i volum, så altså tidligst kvelden før.

Yara er vel godt tips over alt hvor det finnes.

Wow, jeg kunne virkelig tenke meg tørris. Jeg søkte på Yara, men fikk opp noe landbruksrelatert. Partybutikker har kansje det? Jeg søkte litt på tørris og fikk opp at Norsk Hydro kansje selger det. Det blir noe jobb å finne det.
Edit: fant YaraPraxair.

Men du som har brukt det, hvor mye kjøpte du? Den posen i overkant av bildet? Hvor mye fikk du utav det... tåkela du stua? Hvor lenge varte effekten når du brukte kaldt vann? (hvis du brukte kaldt vann) Er det bare 10 minutter eller så, er det for mye jobb å skaffe det.

Sist redigert av Mrs. S : 27-10-14 kl 09:51.
Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:47.