|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Reklame for Dyreparken i barnehagen?
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ok. Jeg hadde nok ikke reagert selv. Men barnehagen kan nå godt være en reklamefri sone, hvis ikke alle inntektene gikk til barna uavkortet. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Reklame for Dyreparken i barnehagen?Jeg syns det er værre med reklame for lokale teaterstykkker o.l. Det er mye enklere å forklare barna at vi ikke kan reise til dyreparken i helga enn å forklare at vi ikke kan på hvert eneste teaterstykke som går. Tror ikke jeg har sett noe reklame i bhg vår, men skoleungene får med seg reklame for teaterstykker hjem.
|
|
|
#24 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Signerer. Jeg klarer bare ikke å la meg vippe av pinnen for noe slikt. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Sv: Reklame for Dyreparken i barnehagen?Syntes du overreagerer. Greit å si i fra at du mener reklame ikke har noe i en barnehage å gjøre, men DU har ikke noe med å ta den ned. Sånn jeg ser det. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Audacious
|
Sv: Reklame for Dyreparken i barnehagen?Jeg er helt uenig med deg, Pastill. Det er klart vi har noe med om barna våre blir utsatt for reklame i barnehagen! Jeg synes Blå hadde større grunn til å ta den ned, enn den ansatte i barnehagen hadde for å henge den opp.
|
|
|
#28 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Sv: Reklame for Dyreparken i barnehagen?Jeg hadde nok ikke blitt fullt så sint, men er i prinsippet enig om at barnehager bør være mer kritisk i forhold til hva de ansatte legger i hylla/henger opp.
|
|
|
#29 |
|
Borte
|
Sv: Reklame for Dyreparken i barnehagen?Jeg hadde nok reagert som deg, Blå. Dyreparken i Kristiansand er et superkommersielt konsept som retter nok reklame som det er mot barn. De har laget en millionbutikk på å henvende seg og appelere direkte til barn. Jeg velger å ikke eksponere mitt barn for den enorme mengden reklame og snakker aldri om dyreparken til henne - nettopp fordi jeg misliker konseptet. Allikevel vet hun alt om sabeltann og alt som foregår der nede. Jeg kjenner jeg hisser meg litt opp her jeg sitter.
|
|
|
#30 |
|
Drømmer
|
Sv: Reklame for Dyreparken i barnehagen?Jeg hadde ikke reagert, det å ta ned plakaten synes jeg ikke du hadde noen rett til. Du kunne heller sagt hva du mente og så fikk de velge om de ville ta den ned. |
|
|
|
![]() |
|
|