|
|||||||
| Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
| Se resultatene: Kommer du til å ta i bruk Ello? | |||
| Jeg har allerede registert meg |
|
8 | 9,30% |
| Ja |
|
3 | 3,49% |
| Nei |
|
26 | 30,23% |
| Vet ikke |
|
46 | 53,49% |
| Annet |
|
3 | 3,49% |
| Deltakere: 86. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Epikur
|
Sv: Kommer du til å ta i bruk Ello?Da trenger jeg mailadresse i prikk eller PM.
|
|
|
#42 |
|
Epikur
|
Sv: Kommer du til å ta i bruk Ello?Wow, jeg klarte å finne noen jeg kjente!
|
|
|
#45 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Kommer du til å ta i bruk Ello?Jeg er invitert.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Kommer du til å ta i bruk Ello?Nei, det tviler jeg på. Jeg bruker overhodet ikke G+ heller.
|
|
|
#48 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Kommer du til å ta i bruk Ello?Har registrert meg. Man er da vitebegjærlig og vil finne ut hva dette er. Men enn så lenge skjønner jeg ikke noe som helst av hvordan det funker. Hvis noen vil ha invitasjon så har jeg også til å dele ut. Forutsatt at jeg skjønner hvordan jeg skal gjøre det. |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kommer du til å ta i bruk Ello?Jeg vet ikke hva det er og gidder ikke å finne det ut. Da tipper jeg det blir en stundt til. |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Kald på føttene
|
Sv: Kommer du til å ta i bruk Ello?Jeg har fått med meg at det eksisterer, men hva det er som skiller ello fra alt annet har jeg ikke skjønt. Tar gjerne i mot en slik særdeles eksklusiv invitasjon.
|
|
|
#52 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Kommer du til å ta i bruk Ello?Jeg klarer ikke å komme inn via pc.
|
|
|
#53 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Kommer du til å ta i bruk Ello?
Det er bare å gå inn på ello.com og trykke på knappen der man bet om invitasjon. Så får man en eksklusiv invitasjon i mailboksen sin.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#54 |
|
Eklektisk
|
Sv: Kommer du til å ta i bruk Ello?Jeg kom hit, jeg: ELLO CORPORATION'S nutritional products have been manufactured to meet the highest current standards while using the best ingredients available. |
|
|
|
|
|
#55 |
|
kamerat
|
Sv: Kommer du til å ta i bruk Ello?ello.co
|
|
|
#56 |
|
Shake it out!
|
Sv: Kommer du til å ta i bruk Ello?
Jeg måtte jo teste ut, og jeg fatter ingenting. Til nå har jeg klart å skrive noe. Og så tydeligvis slette det svaret jeg fikk på det jeg skrev.
|
|
|
#57 |
|
biffvase
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kommer du til å ta i bruk Ello?Jeg er ganske treg av meg, men gikk inn nå og ba om invitasjon. Jeg ble ganske fnisete av beskjeden om at de oppfordrer til å spre ordet om ello ut på andre sosiale medier der man er så sporbar; jeg ser poenget men for meg strider det litt mot det ellos manifest liksom skal være.
|
|
|
|
#58 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kommer du til å ta i bruk Ello?Jeg måtte jo registrere meg, nysgjerrigheten ble for stor. Jeg skjønner dog ingenting.
|
![]() |
|
|