Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Mammakveld (er jeg urimelig)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-10-14, 20:08   #11
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mammakveld (er jeg urimelig)

Uansett hvordan man velger å kalle inn til foreldretreff, kan det åpenbart ende med at noen sitter igjen frådende av sinne. Jeg synes det er nedslående å lese om at folk fnyser og blir sure når andre foreldre i barnas klasse åpner hjemmet sitt og inviterer til treff for å bli bedre kjent. "Tenk å invitere meg sammen med bare damer - hvilken middelaldersk frekkhet!" Sært og firkanta, synes jeg. Det er ikke vanskelig å forstå at folk ikke har plass til 25 foreldrepar hjemme hos seg, og mor/far er én måte å begrense det på.

Å invitere "én forelder, valgfritt hvem", som det foreslås her, synes jeg blir kunstig - bare én av dere får komme, er ikke det en litt pussig invitasjon?

(Når det er sagt, har jeg selv forsøkt å gå omgjort Facebooks "Mammagruppe for 1 a" til "Foreldregruppe for 1 a" - uten hell. Her er det snakk om informasjon som absolutt bør nå ut til alle, så det synes jeg er pussig. At det er treff i privat regi for hhv mødre og fedre, synes jeg blir en annen sak. Kanskje ikke optimalt, men helt fair av praktiske hensyn.)

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:41.