Sv: Spinoff igjen: Kjenner du noen du mistenker bruker for mye medikamenter?
Eg kjenner fleire som tar medikament ofte, men kun to der eg anser det som eit problem.
Har kvinnelig kollega som tar Imovane og sobril daglig og har gjort det lenge. Ho er heilt avhengig av det for å kunne sove. Men ho er i full jobb og ser ut til å fungere greit på jobb. Ho har prøvd å trappe ned på medisinane nokre gangar, men fungerte då ikkje i det heile tatt på grunn av søvnmangel.
Og så har eg ein bekjent som tar store doser smertestillande og Nobligan kvar dag. Foreløbig har ho diagnose fibromyalgi, men eg mistenker at veldig mykje sitt i hodet. Ho er sjukepleier av yrke og jobbar kun nattevakt......Eg har prøvd nokre gangar å foreslå at ho bør prøve å få seg ein dagjobb sidan nattearbeid over lengre tid er assosiert med auka risiko for diverse helseproblem, men det vil ho ikkje sidan ho då må jobbe fleire antall timar for å få like stor stillingsprosent. Eg må innrømme at eg også er litt skeptisk til at ho jobbar nattevakt med tilgang på medikament når eg ser at ho er såpass avhengig av medikament sjølv, men eg har ingen holdepunkt for å mistenke ho for noko. Eg går ut frå at det ville blitt oppdaga om ho hadde tatt medikament på jobb.