Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Blir du totalt loco?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Blir du loco?
Jeg blir ikke spesielt interessert eller engasjert i noe som helst 8 5,67%
Jeg kan bli litt interessert i noe, men jeg prioriterer ikke å bruke tid eller penger på det 17 12,06%
Jeg er ganske dedikert og bruker litt tid og/eller penger 37 26,24%
Jeg bruker så mye tid jeg kan og en god del tid og/eller penger 29 20,57%
Jeg går fullstendig opp i interessen og bruker mye tid og/eller penger 16 11,35%
Jeg går fullstendig opp i interessen og bruker mye tid og/eller penger til jeg får en ny interesse 21 14,89%
Brokkoli 5 3,55%
Blir veldig interessert, men faller ofte fort av igjen 8 5,67%
Deltakere: 141. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-09-14, 14:04   #1
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir du total loco?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Innrøm at du er litt kjole- og skjørteloco, Bluen! Takes one to know one!

Jo, det er riktig det, altså. Jeg har vel vært litt klesloco bestandig, og i ungdommen drømte jeg om en masse moteriktige pastellplagg som jeg aldri fikk pga foreldrene mine. Gleden ved nå å kunne kjøpe meg det jeg selv vil, er dermed desto større. Jeg kan bli helt ellevill og yr innvendig ved synet av en figurnær, grønn kjole; det er riktig.

Gammel 24-09-14, 14:05   #2
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Jeg kan bli helt ellevill og yr innvendig ved synet av en figurnær, grønn kjole; det er riktig.

Du sier ikke det!

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-14, 15:06   #3
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kan bli helt ellevill og yr innvendig ved synet av en figurnær, grønn kjole; det er riktig.

Og så er det (nesten) smittsomt. Jeg var i Barcelona i helgen, og endte opp med å tenke på deg da jeg forsøkte meg på shopping. Det var så mye petrolfargede greier der nede.

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-14, 15:10   #4
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anda, her.

Og så er det (nesten) smittsomt. Jeg var i Barcelona i helgen, og endte opp med å tenke på deg da jeg forsøkte meg på shopping. Det var så mye petrolfargede greier der nede.

Er det sant? Jeg har faktisk invitasjon til å være med mannen på jobbreise til Barcelona i november. (Sist jeg var der, fant jeg imidlertid ikke et eneste brukbart klesplagg.)

Gammel 24-09-14, 15:16   #5
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg blir totalt forgapt, totalt fortapt og kan tenke på det absolutt hele tiden, ha sånne prosesser som går i bakgrunnen og tenketenketenke når det er noe som interesserer meg.

Jeg har det virkelig i meg å bli sånn barmy professortype og skulle ønske jeg var født som mann på 1800 tallet i en rik familie, type Darwin som holdt på med hobbyen sin hele livet og ikke gjorde noe drit husarbeid eller noe sånt noen gang. Og jeg hadde vært så lykkelig så lykkelig med det.

Gammel 24-09-14, 15:21   #6
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan ha loco-tendenser og bli veldig oppslukt av noe, men det å få barn tidlig/ha mange barn/ikke ubegrenset med penger har nok virket begrensende på muligheten for å slå ut i full loco-blomst. Sikkert like greit.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-14, 15:39   #7
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg kan bli barnslig oppslukt i trivielle ting som en ny artist jeg faller pladask for, en spennende forfatter eller noe annet i den sjangeren. Og om vi skal gå til anskaffelse av noe nytt til huset kan jeg og bruke pinlig mye tid på å google, lese anmeldelser, veie fram og tilbake, og da er det jo endatil ting jeg i utgangspunktet ikke er så opptatt av. Men jeg har ingen hobby som krever mye oppmøte, tid og ressurser, til det er jeg for makelig anlagt. Så jeg holder meg til ting man kan holde seg oppdatert på fra sofakroken.

Bokormen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 24-09-14, 15:19   #8
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Er det sant? Jeg har faktisk invitasjon til å være med mannen på jobbreise til Barcelona i november. (Sist jeg var der, fant jeg imidlertid ikke et eneste brukbart klesplagg.)

Jepp. Det er helt sant. Bl.a. på den minste Cortes Ingles ved ramblaen.

Og litt stilig fra Skunkfunk, litt uti her: http://www.skunkfunk.com/lookbook/FW14/index.php

(Selv endte jeg med det skjørtet som heter Arotza, riktignok olivenfarget.)

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-14, 16:56   #9
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Skal han på samme konferanse som Xian-mannen, tro? Jeg skulle gjerne vært med, men barnevaktene bor jo i Kirgisistan. Jeg elsker Barcelona, men har gitt opp å se etter fine klær der.

Jeg blir forøvrig ikke loco, men eksaltert og oppslukt, absolutt.

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-14, 21:50   #10
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Skal han på samme konferanse som Xian-mannen, tro? Jeg skulle gjerne vært med, men barnevaktene bor jo i Kirgisistan. Jeg elsker Barcelona, men har gitt opp å se etter fine klær der.

La meg føye til at apan-mannen også skal på konferanse i Barcelona i november. Sikkert den samme. Og at jeg vurderte bli med, men at det ble for langt og vi fant ikke ut av barnevaktproblematikken med skolegutt og det hele.

Jeg kan bli interessert i noe, men ikke loco, og jeg har nok litt for mange faste poster i livet mitt til å greie å bruke MYE tid på noe annet.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:58.